AnaXyd Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Vart dere nysgjerrige nå? Samme ble jeg når jeg leste dette for første gang... GuitarBOX is a GUITAR REAL TIME EFFECTS PROCESSOR (a.k.a. MultiFx Processor). Althought is main purpose is to process a guitar signal, you can use it with any electric instrument, even a single standard PC MIC!. Du kan altså bruke din PSP til å farge lyden fra gitaren til forsterkeren med effekter. Dere som er litt med i dette gitar effekt greiene, skjønner nok hva dette er. Det kan ligne på en PODxt, en effekt pedal e.l. Er vel kjekt å plugge gitaren i PSP'n, og slenge på en overdrive effekt? Hittil har programmet støtte for dette: - Noise Suppresor- Phaser - Distortion (overdrive type) - Delay - Equalizer (3-band) Og dette er planlagt i fremtiden: - A REAL Guitar Tuner- Recording Capabilities (like audio mechanica!) - Flanger, Chorus, Tube Screamer, Pitch Shifter and Auto Wah! - Less latency!! Mer info? Sjekk den skikkelige tråden her: Her ja Programmet er under utvikling og testing selvsagt, da dette er kun kommet i en versjon enda. Men det er et meget innovativt program, som kommer til å bli bra! Det kommer selvsagt aldri til å bli like bra som en ekte effektpedal! Selv har jeg ikke testet dette enda, men tar ikke lang tid før jeg har gjordt det. Du trenger nemlig å lage en kobling for å kunne koble gitaren i PSP'n, som er avbildet her: Ville bare informere dere om dette, da dette ser meget lovende ut! Endret 8. juni 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Lovende? Jeg tipper at lyden på den kommer til å høres ut som lydsignalet gikk gjennom halve kloakkanlegget før det kom ut i forsterkeren. Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ja, enig med deg Nimrad. Den koblinga der så ikke helt støy fri ut! Heller usikker på kvaliteten av effektene også, ligger ikke lyd eksempel eller video noe sted da? Link? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Har ingen lydeksempler nei... Skulle gjerne ha fått tak i noen også. Men dette er et godt konsept! Det er ihvertfall ingen tvil. Bare han får opp lydkvaliteten på dette greiene her... Også er det jo fritt for alle hvordan koblinger de bruker for å få det til å funke. MÅ jo ikke kjøpe akkurat de samme delene som han har brukt på bildet...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå