Nutjob Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei. Har bestilt pc som kommer i morra. PC'n veier 18,1kg og er besilt til postkontor. Ikke dør-til-dør. Onkelen min som er postmann mener at jeg ikke får hentet ut pakken i morra om den kommer der på grunn av størrelse. Men jeg mener dette høres rett og slett urimelig ut? Han mente og at når pakken er såpass stor og tung så kjøres den til døren, men jeg har ikke valgt dør-til-dør på leveringmetode...Noen som kan hjelpe meg her? zaltmann Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 var å henta min cm stacker seinest igår, tidiligere har jeg hentet høytalersett med 2x10tommers aktive bassere, så kan si med 100% sikkerhet, at du kan hente dem på postkontoret Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 var å henta min cm stacker seinest igår, tidiligere har jeg hentet høytalersett med 2x10tommers aktive bassere, så kan si med 100% sikkerhet, at du kan hente dem på postkontoret 8816755[/snapback] ok, takker..vart letta da blir det hentings i morra klokka..tja, hukser ikke hvor tid det åpner 10, var det. hehe, men da blir det heim, så innstallere wow mens jeg er en annen plass med lett mc'en for å fikse den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå