MindTooth Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har installert Ubuntu 7.04 på den bærbare. Men sliter med å få spilt av noen .wmv klipp som jeg lastet ned ifra GameTrailers.com. Totem (og VLC) åpner filene, men da de skal til å spille av klippene, lukker Totem/VLC seg. Eller, som om de ikke klarer å rendrere filmene.' Noen som har en løsning på dette? Testet Totem, VLC, Mplayer, men samme problemet. Kan det ha noe med skjermkorts driverne å gjøre, eller? Kom gjerne med et forslag til løsning... Trenger sårt hjelp.. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du kan jo starte avspillingsprogrammet fra terminalen for å så poste feilmeldingen her? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 go-xian@kentucky:~/Desktop$ totem t_stranglehold_ce_2_h264.wmv The program 'totem' received an X Window System error. This probably reflects a bug in the program. The error was 'BadAlloc (insufficient resources for operation)'. (Details: serial 75 error_code 11 request_code 141 minor_code 19) (Note to programmers: normally, X errors are reported asynchronously; that is, you will receive the error a while after causing it. To debug your program, run it with the --sync command line option to change this behavior. You can then get a meaningful backtrace from your debugger if you break on the gdk_x_error() function.) go-xian@kentucky:~/Desktop$ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Løsningen: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=194746 Lenke til kommentar
Keito Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Wohoooooooooooooooooooo!!! En løsning for i810!! Jeg har forsøkt å fikse dette problemet helt siden jeg fikk PCen min i fjor, nå kan jeg endelig se film i HD på PCen!! Tusen tuuuuuuuuuuuusen takk! Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hva man ikke finner på ubuntuforums (Det som er fint er at man i mange tilfeller kan bruke det meste av dette i andre distroer også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå