Gå til innhold

Trenger et kamera til konsert/festival! Tips?

Anbefalte innlegg

Hadde vært snilt om noen kunne gitt meg noen tips angående et bra kamera i klassen(e) 2000-3000,- som er noe "vær og juling-bestandig". Jeg ser da at kamera skal være minst mulig og med en ok zoom siden man under en konsert ikke alltid står så langt fremme. At batteri-kapasiteten på kameraet også varer lengst mulig er jo selvsagt også et stoooort pluss!

:hmm:

Olympus vet jeg har noen ok kamera i denne klassen, men hjelp fra kyndige hadde vært ok :thumbup:

På forhånd takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Olympus Mju-770 er det mest solide kompaktkameraet på markedet. Det tåler fall fra halvannen meters høyde, du kan dykke med den til 10 meters dybde, og med mindre du veier mer enn 100 kg, kan du sette deg på det uten at det gjør noe. Men bildekvalitet og lysfølsomhet er så som så.

Du finner sikkert noen testbilder noen steder som kan fortelle deg om det er bra nok til ditt bruk.

Lenke til kommentar
Olympus Mju-770 er det mest solide kompaktkameraet på markedet. Det tåler fall fra halvannen meters høyde, du kan dykke med den til 10 meters dybde, og med mindre du veier mer enn 100 kg, kan du sette deg på det uten at det gjør noe. Men bildekvalitet og lysfølsomhet er så som så.

Du finner sikkert noen testbilder noen steder som kan fortelle deg om det er bra nok til ditt bruk.

8816512[/snapback]

Mju-770 tåler mer en 100kg. Jeg veier 153kg, og jeg stod på den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...