Guff Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Men man kan alltids kjøre på banene dersom de tillater det. Kan ikke forestille meg at politiet skal bry seg om noe sånt. 8818616[/snapback] Det mye som kanskje er uforståelig for meg og deg som politiet bryr seg om Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Pocket bikes er vel lovlig på private veier? 8818374[/snapback] Nei, pocketbikes er ulovlige overalt i Norge, uansett hvor avsperra veien er. De er kun lov å bruke i organiserte løp på bane, og det norske forbundet for motorsport (husker ikke navnet) har avslått å lage en klasse for pocketbikes. Har ikke kilde, men det er slik det er. 8818579[/snapback] Husker de kom frem til det på TV2 hjelper deg for en stund siden. Lenke til kommentar
lettere-gal Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det er lov å eie den, men ikke å bruke den Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 gå inn på QXL.no så finner du pocketbiker som går an å registrere PS: Dette er IKKE monkeybike. Edit: det er lov å eie en pocketbike, som du kan ha som pynt i vinduet eller på hylla, men er ikke lov til å ta i bruk Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det finnes faktisk en pocketbike i mopedstørresle som er lovlig. Den har jeg sett. Virker som noe billig chinagreier, men det er iallfall liten. Litt større enn en vanlig pocketbike, men liten er den, Lenke til kommentar
greiven Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det finnes faktisk en pocketbike i mopedstørresle som er lovlig. Den har jeg sett. Virker som noe billig chinagreier, men det er iallfall liten. Litt større enn en vanlig pocketbike, men liten er den, 8830334[/snapback] Det er Monkey-bike, ikke Pocketbike. Prisen på pocket-biker ligger på rundt 2000-4000 kr. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Du får kjøpt pocketbiker helt opp i 10 000 de går selvfølgelig mye bedre enn de til 2000 og er laget for løp, men i norge har ikke NMF godkjent pocketbike så er ikke noe vits. Har du litt stor eiendom hjemme så er det bare og kjøre politiet kunne ikke brydd seg mindre. Leif var her Endret 11. juni 2007 av hiper Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det finnes faktisk en pocketbike i mopedstørresle som er lovlig. Den har jeg sett. Virker som noe billig chinagreier, men det er iallfall liten. Litt større enn en vanlig pocketbike, men liten er den, 8830334[/snapback] Det er Monkey-bike, ikke Pocketbike. Prisen på pocket-biker ligger på rundt 2000-4000 kr. 8831270[/snapback] Nei, det er en pocketbike som er registrerbar, nemlig denne: Den er en smule større enn vanlig pocketbiker om jeg ikke tar feil, og sannsynligvis er den treig som faen siden det er en 4-takter. Men på samme måte er monkeybike en 4-takter også. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det finnes faktisk en pocketbike i mopedstørresle som er lovlig. Den har jeg sett. Virker som noe billig chinagreier, men det er iallfall liten. Litt større enn en vanlig pocketbike, men liten er den, 8830334[/snapback] Det er Monkey-bike, ikke Pocketbike. Prisen på pocket-biker ligger på rundt 2000-4000 kr. 8831270[/snapback] Nei, det er en pocketbike som er registrerbar, nemlig denne: Den er en smule større enn vanlig pocketbiker om jeg ikke tar feil, og sannsynligvis er den treig som faen siden det er en 4-takter. Men på samme måte er monkeybike en 4-takter også. 8835613[/snapback] Det der er ikke pocket-bike, det er moped(racing) som er veldig liten. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Nei, jeg har sett den. Det er en veldig liten racingsykkel/litt stor pocketbike som kan regges som moped. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Denne tråden stenges da trådstarter har fått svar på sitt spørsmål og tråden har gått ut til å bli en diskusjon på hva som er lov og ikke, samt. En diskusjon på hva en pocketbike er. Med andre ord, vi har dratt oss veldig OT, og siden vi har fått svar på spørsmålet lukkes denne. #lukkes# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg