pululf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvorfor er det slik at mange materialer og stoffer blir mørke når de bli våte? Slik som tre, metall, jord, stoff, asfalt, osv Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har med lysbrytning å gjøre. Lyset som på et tørt materiale ville blitt reflektert tilbake til deg blir istedet brutt av vannet og får dermed "flere" sjanser til å bli absorbert av materialet. Dermed blir mindre lys reflektert og området som er vått ser dermed mørkere ut. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kan man gni fargen ut av ufarget hår? Jeg har mørkebrunt mellomlangt hår og idag oppdaget jeg et brunfarget område øverst på genseren jeg har brukt et par dager nå Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du bruker ikke brunkrem'a? Det smitter. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Bruker ikke brunkrem og er ikke så veldig brun i det området Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Svette og hudavfall. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvordan er det mulig å få orgasme uten noe fysisk kontakt med kjønnsorganet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Fordi det er psykisk? Det finnes folk med en sykdom som gir dem flere hundre orgasmer om dagen, ufrivillig Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Men vis man aldri har fått det før og ikke har den sykdommen, skjedde med meg istad. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kan vel få orgasme hvis man har behagelige drømmer... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dette skjedde i våken tilstand og sæd kom ikke. Ingen spesielle tanker gikk igjennom hodet mitt heller. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvordan er det mulig å få orgasme uten noe fysisk kontakt med kjønnsorganet? Som khaffner sier, orgasme er et rent psykisk fenomen. Det er noe som skjer 100% i hjernen. Vanligvis må det jo genital stimulering til for å få en orgasme, men det hender jo at folk kan få orgasme uten også. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Dette skjedde i våken tilstand og sæd kom ikke.Ingen spesielle tanker gikk igjennom hodet mitt heller. Haha, nei du dæven Noe så artig! Lurer på det samme egentlig. Jeg har enda til gode å få det i våken tilstand da. Men syns det er sprøtt at det kan skje i søvne og Noen som har en detaljert forklaring utenom bare "orgasme er psykisk"? Endret 4. september 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Men vis det er psykisk, hvorfor for jeg det plutselig uten noen seksuelle tanker i hodet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ikke alt som skjer i hjernen er bevisst Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Siden du visstnok aldri har fått det før så er du nok i den alderen at alt kan skje, og kanskje du ikke vet selv at det var seksuelle tanker/fantasier inn i bildet. Det trenger heller ikke være det, for du er en svær hormonklump. Forvirrende greier. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hvorfor blir stemmen vår forandret når vi er forkjølet? Nå er jeg på bedringens vei, ikke spesielt tett i nesa, men her en slik "hul" merkelig stemme. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du er vel ganske tett nokon plasser i "luftsystemet" enda, sjølvom du føler deg ganske bra. Kan ikkje skjønne at det skal være noko anna. Kva er hensikten med avstand? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Slim i luftveiene endrer luftstømmen som passerer stemmebåndet slik at lyden som kommer ikke er den samme som om man har frie luftveier. Kan også være sår rundt stemmebåndet som endrer vibrasjonene når luften strømmer forbi. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg jobber i en butikk hvor det er ikke-betalt lunsj, men under denne lunsjen må jeg være tilgjengelig til enhver tid og blir ofte avbrutt for å ta et par kunder i kassa. Er det sant at det står i norges lover at dette egentlig ikke skal være lov? Noen som kunne finni den loven til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå