Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye koster det for en person og lage en vanlig cd-r plate på 700mb, vis personen ikke har noe verktøy.

 

EDIT: rettet på hele spørsmålet.

Kan du omformulere litt?

Hva mener du med lage?

Fysisk produsere selve disken? Brenne ut en cdr med musikk eller data? Få laget en musikkdemo i studio?

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt på en stund,- hvor er egentlig restene etter Adolf Hitler dumpet?

De brente han og begravet han (samtidig?), så de ligger vel et sted i Berlin.

Mener at jeg har hørt at russerene fant levningene og dumpa det i et eller annet hav..?

Lenke til kommentar
Følgende scenario: En innbruddstyv stjeler masse verdifullt i huset ditt, og kommer seg unna før politiet kommer. forsikringsselskapet dekker alt tap. Et par måneder senere blir tyven tatt og tjuvgodset blir funnet. Hva skjer med tjuvgodset? Får man det tilbake, etter å ha kjøpt alt på nytt?

Jeg tror forsikringsselskapet blir juridisk eier av det som er stjålet i det øyeblikket forsikringspengene utbetales. Dvs. at forsikringsselskapet kan komme og hente det hos politiet og f.eks selge det til en bruktbutikk (med mindre det er personlige ting som bilder og sånt. Det leveres nok tilbake til den som ble frastjålet tingene)

Lenke til kommentar
Hva er forsjellen mellom DVD-R og DVD+R Plater?

i praksis bare navnet ;) enkelte produsenter har valgt +, noen har valgt - og noen har valgt begge. De fleste spillerne idag klarer alt, så det er ett fett hva man kjøper

DVD-R er en smule større enn DVD+R disker (<10mb), men samtidg har DVD+R en noe høyere ytelse. Men kvaliteten, og dermed ytelsen, kan variere mye fra merke til merke, så det kan godt hende du finner en DVD-R med god kvalitet som har bedre ytelse enn en DVD+R plate fra et annet merke. I tillegg har DVD+R større kapasitet (<5mb) enn DVD-R på dual layer plater.

 

Siden DVD+R var en standard som kom i 2002, vs. DVD-R som kom i 1997, så vil du på mange eldre DVD-enheter kun bruke DVD-R plater.

Lenke til kommentar
Hva er kravet for å kjøpe ei salongrifle 22 kaliber?

 

Tenkte jeg skulle kjøpe ei rifle med lyddemper og kikkertsikte til jaktsesongen. :)

En salongrifle er vel ikke det beste å jakte med uansett?

 

Ikke hvis man jakter elefant, nei.

 

Faktisk så er salongrifler veldig effektiv på rype, under riktige forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...