Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det nye Riks-Tv kommer, altså kabelnett, er det obligatorisk?

9120706[/snapback]

Ikke før i 2009 vil jeg tro. Etter som jeg har forstått så vil de vanlige TV-signalene bestå helt til da.

Men er ikke Riks-TV trådløst?

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Jeg spurte tidligere om hvordan man fikk en grå undertittel under topic. Den funskjonen var visstnok borte, men hvordan har denne undertittelen kommet da? Tråden er fra 18.07.07. Er funskjonen tilbake??

post-122226-1185127042_thumb.jpg

Edit: fiksa dato.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Hvor fort flyr vanligvis fluer?

Og idag nar vi var ute pa baten var, var det en flue "under dekk";

nar vi aksellererte baten til rundt 10 knop, matte fluen fly raskere da? Eller ikke, siden luften "hang igjen" i baten, og gjorde baten til et lukket system iht relativitet.

Lenke til kommentar
Hvor fort flyr vanligvis fluer?

Tsetse-fly: 48km/t

Tsetse therefore fly at very high speeds (they are known to be able to follow a car moving at thirty miles an hour) but can only sustain their flight for short durations of around thirty seconds.

Deer botfly: 40 km/t

Og idag nar vi var ute pa baten var, var det en flue "under dekk";

nar vi aksellererte baten til rundt 10 knop, matte fluen fly raskere da? Eller ikke, siden luften "hang igjen" i baten, og gjorde baten til et lukket system iht relativitet.

9121681[/snapback]

Når dere akselererte båten, fikk dere 10 knop gjennomstrømning av luft gjennom båten? I så fall må flua fly 10 knop for å holde følge, men hvis båten er rimelig vindtett under dekk så står lufta ganske urørlig i forhold til båten. Altså at lufta fulgte båten med når båten akselererte.

Lenke til kommentar
Administratorar (Dotten, Simen1 og Ueland ma.) kan sikkert lage det.
Jepp, vi har noen ekstra kraftige tryllestaver, men moderatorenes tryllestaver kan også det trikset. :)9121686[/snapback]
Eg veit moderatorar har hatt den mogelegheita, men eg trudde Ueland hadde fiksa feilen som gav dei den. Tenkjer då på det siste innlegget i denne tråden:
Vi kommer ikke til å aktivere for undertiter i denne omgang, moderatorer har heller ikke mulighet til å bruke dette. Det har vært en feil som har gitt dem muligheten til det men det vil bli fikset for å unngå misforståelser.
Lenke til kommentar

Hmm.. Det er mulig forum-skinnene som er i beta ikke lengre er tilgjengelig for moderatorene. Jeg fikk det i hvert fall til nå nettopp. Link

Jeg regner med at alle smutthull ikke ble tettet og saken glemt. Jaja, det vil neppe bli misbrukt av oss administratorer likevel. Vi troller jo ikke så fælt her på forumet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...