Carl Sagan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Når det nye Riks-Tv kommer, altså kabelnett, er det obligatorisk? Endret 22. juli 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Når det nye Riks-Tv kommer, altså kabelnett, er det obligatorisk? 9120706[/snapback] Ikke før i 2009 vil jeg tro. Etter som jeg har forstått så vil de vanlige TV-signalene bestå helt til da. Men er ikke Riks-TV trådløst? Endret 22. juli 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 RiksTV er et tilbud og skjer gjennom antenner. Det er nok ikke obligatorisk. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvis man ikke har TV, men har TV-kort på datamaskinen, må man da betale NRK Lisens? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ifølge loven, ja. Det er TV-tuneren du betaler for, ikke TVen. Derfor er alle apparater som inneholder en TV-tuner lisenspliktige. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Jeg spurte tidligere om hvordan man fikk en grå undertittel under topic. Den funskjonen var visstnok borte, men hvordan har denne undertittelen kommet da? Tråden er fra 18.07.07. Er funskjonen tilbake?? Edit: fiksa dato. Endret 22. juli 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Det er en moderator som har laget den tråden. Edit: Teflonpanne er ikke moderator, men en moderator har tatt en av postene hans fra en annen tråd, startet den nye og latt hans navn stå som trådstarter. Endret 22. juli 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Administratorar (Dotten, Simen1 og Ueland ma.) kan sikkert lage det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvor fort flyr vanligvis fluer? Og idag nar vi var ute pa baten var, var det en flue "under dekk"; nar vi aksellererte baten til rundt 10 knop, matte fluen fly raskere da? Eller ikke, siden luften "hang igjen" i baten, og gjorde baten til et lukket system iht relativitet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Administratorar (Dotten, Simen1 og Ueland ma.) kan sikkert lage det.9121000[/snapback] Jepp, vi har noen ekstra kraftige tryllestaver, men moderatorenes tryllestaver kan også det trikset. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvor fort flyr vanligvis fluer? Tsetse-fly: 48km/t Tsetse therefore fly at very high speeds (they are known to be able to follow a car moving at thirty miles an hour) but can only sustain their flight for short durations of around thirty seconds. Deer botfly: 40 km/t Og idag nar vi var ute pa baten var, var det en flue "under dekk";nar vi aksellererte baten til rundt 10 knop, matte fluen fly raskere da? Eller ikke, siden luften "hang igjen" i baten, og gjorde baten til et lukket system iht relativitet. 9121681[/snapback] Når dere akselererte båten, fikk dere 10 knop gjennomstrømning av luft gjennom båten? I så fall må flua fly 10 knop for å holde følge, men hvis båten er rimelig vindtett under dekk så står lufta ganske urørlig i forhold til båten. Altså at lufta fulgte båten med når båten akselererte. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Administratorar (Dotten, Simen1 og Ueland ma.) kan sikkert lage det.Jepp, vi har noen ekstra kraftige tryllestaver, men moderatorenes tryllestaver kan også det trikset. 9121686[/snapback]Eg veit moderatorar har hatt den mogelegheita, men eg trudde Ueland hadde fiksa feilen som gav dei den. Tenkjer då på det siste innlegget i denne tråden:Vi kommer ikke til å aktivere for undertiter i denne omgang, moderatorer har heller ikke mulighet til å bruke dette. Det har vært en feil som har gitt dem muligheten til det men det vil bli fikset for å unngå misforståelser. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hmm.. Det er mulig forum-skinnene som er i beta ikke lengre er tilgjengelig for moderatorene. Jeg fikk det i hvert fall til nå nettopp. Link Jeg regner med at alle smutthull ikke ble tettet og saken glemt. Jaja, det vil neppe bli misbrukt av oss administratorer likevel. Vi troller jo ikke så fælt her på forumet Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvorfor tiltrekkes insekter av lys? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvorfor tiltrekkes insekter av lys? 9122240[/snapback] De styrer etter måneskinnet, derfor blir det et problem at vi kommer med kunstig lys om natta. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Er Ariel Atom i masseproduksjon? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Vet ikke om jeg vil kalle det "masseproduksjon", men i og med at den kan bestilles og det er ventetid, kan man i hvert fall si at de ruller ut av fabrikken fortløpende. Bestill en du også: http://www.atom2.no/3.html Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Vet ikke om jeg vil kalle det "masseproduksjon", men i og med at den kan bestilles og det er ventetid, kan man i hvert fall si at de ruller ut av fabrikken fortløpende. Bestill en du også: http://www.atom2.no/3.html 9122580[/snapback] Peeent! *Vil ha sånn til min bursdag * Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg skal søke om stipend når jeg begynner på videregående til høsten, hvem skal ha skjemat jeg har fylt ut? Skal jeg sende det til Lånekassen, så sender de de til skolen for å få sjekket at jeg er elev der? Lenke til kommentar
GaiusJuliusCaesarOctavianus Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg skal søke om stipend når jeg begynner på videregående til høsten, hvem skal ha skjemat jeg har fylt ut? Skal jeg sende det til Lånekassen, så sender de de til skolen for å få sjekket at jeg er elev der? 9122800[/snapback] Snedig... Ja, du må sende det til lånekassen, så skjekker de at du har tenkt å gå på skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå