dymoletratag Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det lukter forresten bare når jeg strammer huden ved å bøye kneet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, det har vært slik så lenge jeg kan huske (ikke at det er lenge). Spesifikt kneporene, i så fall. Men det høres da ganske fjernt ut? Hvorfor akkurat knærne? Jeg er langt ifra noen lege, men en forklaring kan være at du har infeksjon i knærne og infeksjonen har funnet veien ut på forsiden av knærne. Driver du med sport, eller er du aktiv på noen annen måte? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Driver du med sport, eller er du aktiv på noen annen måte? Min hverdag består av at jeg sover, spiser og sover. (Med andre ord: Nei). Skal få se om jeg kan få lagt ut bilde av de omtalte knærne i morgen en gang. Men dersom det skulle vært en infeksjon, burde det ikke da også ha luktet selv når jeg ikke strammer huden? Endret 12. august 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Driver du med sport, eller er du aktiv på noen annen måte? Min hverdag består av at jeg sover, spiser og sover. (Med andre ord: Nei). Skal få se om jeg kan få lagt ut bilde av de omtalte knærne i morgen en gang. hehe ok! Kom deg i aktivitet! Og sjekk hos legen. bare for å være på den sikre siden. Hører at Calvin Klein kommer med egen parfymekolleksjon beregnet på knær og føtter, det kan vel være redningen? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hører at Calvin Klein kommer med egen parfymekolleksjon beregnet på knær og føtter, det kan vel være redningen? Parfymering av knærne blir nok dessverre aldri et alternativ, men takk for tipset. Jeg tror jeg heller får ty til Zalo. Endret 12. august 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ok, jeg bare tulla uansett! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Forresten, noen andre her som får en slags kløende, nummende, lettere svie i munnen etter å ha spist mye ubehandlet ananas? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det fårjeg faktisk! Og hvis jeg spiser veldig mye Kiwi har jeg faktisk opplevd å blø i munnen, ihvertfall da jeg var liten gutt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noen som vet hva det kommer av? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er det sant at headsetet kan eksplodere hvis man har for høy lyd? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Tviler jeg sterkt på, men du kan ødelegge høytalerne i det. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det kommer av på hva du mener med eksplodere. Høyttaleren kan sprenge, men det er ikke noe dramatisk. Da vil du bare plutselig høre at lyden er "ødelagt", eller skurrer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvorfor får man "poser" under øynene når man er trøtt? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 I åssen by ligger fabrikken som lager Ahlgrens Biler? (godteriet) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noen som vet hva det kommer av? Antar at det er en svak syre eller liknende, kanskje en lett nervegift som lammer deg littegranne. Sikkert brukt som forsvar mot mindre dyr. Hvorfor får man "poser" under øynene når man er trøtt? Fordi posene er blodkar som fylles opp med blod. Jeg vet ikke hvorfor det skjer når man er trøtt da. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 I åssen by ligger fabrikken som lager Ahlgrens Biler? (godteriet) Det heter hvilken! Hater den skrivefeilen. Og nei, jeg hvet ikke hvilken by den ligger i. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Vet ikke hvem by den ligger i, jeg heller Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) De blir laget i Gävle. http://en.wikipedia.org/wiki/Ahlgrens Endret 13. august 2008 av Eremal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå