Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvorfor blir man trøtt av å gråte? Det lurer jeg også på så om noen kan svare så hadde det vært kult. Det første jeg fant på et google-søk etter "crying+tired": To begin with, something upsetting has happened to bring you to the point of tears. This in itself is stressful. Stress and tension break down the ammune system and can lead to illness over time. So, when you cry, and I mean really sob, your body is releasing stress, sadness, perhaps anger, and all around tension. It isn't just the crying that is tiring, it is the emotional drainage. Did you know it takes more muscles to frown than to smile? Takk for svaret, har lurt på det lenge Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kneet mitt er nokså luktfritt... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hm.. kneet mitt lukter tilnærmet lik skitten negl. hehe sliter litt med å ta det spørsmålet seriøst! Tenker du bakside eller forside av kneet? Jeg har ihvertfall ikke noe lukt av knærne mine.. Forside. Endret 12. august 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hm.. kneet mitt lukter tilnærmet lik skitten negl. Vurdere lege? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Lukt-test utført ehr også. Kneet lukter ikke anderledes enn resten av kroppen. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ærlig talt, så ser jeg ikke noen grunn til en legevisitt på grunn av ulukt på kneet (er ikke veldig ikke, men er frastøtende når man putter nasen helt inntil). Huden ser helt fin ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Toppen av snedighet spørr du meg. ^^ Helt rart. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Lurer på hvor mange som leste det spørsmålet faktisk lukter på kneet sitt Ja, jeg luktet Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ærlig talt, så ser jeg ikke noen grunn til en legevisitt på grunn av ulukt på kneet (er ikke veldig ikke, men er frastøtende når man putter nasen helt inntil). Huden ser helt fin ut. Høres veldig rart ut! Kneet er som regel litt mindre ''fuktig'' enn resten av huden på kroppen, slik som albuen og da er det også mindre grunnlag for lukt der.. Høres i det hele tatt veldig rart ut. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Lurer på hvor mange som leste det spørsmålet faktisk lukter på kneet sitt Ja, jeg luktet Jeg luktet også. Og kan med fordel opplyse om at det var en helt nøytral lukt der. (Orker ikke sjekke begge beina, så jeg luktet bare på høyre kne) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Når jeg snakker om frastøtende lukt, så sikter jeg ikke til avførings-lignende aner. Er jeg den eneste her som lukter forskjell på kne og eventuelle andre kroppsdeler? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, jeg luktet Meg også. Jeg fikk tilogmed noen andre til å lukte på kneet mit. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ærlig talt, så ser jeg ikke noen grunn til en legevisitt på grunn av ulukt på kneet (er ikke veldig ikke, men er frastøtende når man putter nasen helt inntil). Huden ser helt fin ut. Høres veldig rart ut! Kneet er som regel litt mindre ''fuktig'' enn resten av huden på kroppen, slik som albuen og da er det også mindre grunnlag for lukt der.. Høres i det hele tatt veldig rart ut. Men innsiden på av kneet (eller hva det heter) er det jo en slags "hule" på linje med armhulen. det kan være det er der lukten som han som stilte spørsmålet kommer fra. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg tror jammen du har driti på leggen (bokstavlig). Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ærlig talt, så ser jeg ikke noen grunn til en legevisitt på grunn av ulukt på kneet (er ikke veldig ikke, men er frastøtende når man putter nasen helt inntil). Huden ser helt fin ut. Høres veldig rart ut! Kneet er som regel litt mindre ''fuktig'' enn resten av huden på kroppen, slik som albuen og da er det også mindre grunnlag for lukt der.. Høres i det hele tatt veldig rart ut. Men innsiden på av kneet (eller hva det heter) er det jo en slags "hule" på linje med armhulen. det kan være det er der lukten som han som stilte spørsmålet kommer fra. Derfor stilte jeg også spørsmålet om det var bakside eller forside. Det er altså forside det er snakk om. Jeg vet at mine knær ikke lukter noe. Kan du beskrive lukten for oss? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Han beskrev lukten som en skitten negl. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Som sagt, så minner det litt om negl-lukt, bare ikke like intens. Kanskje litt svett også (selvom denne lukten ikke gjengår i samme grad på resten av kroppen). De lukter sånn selvom de er nyvasket også, så er ikke hygienen det står på (håper jeg). Må si jeg føler meg ganske spesiell her jeg sitter, som eneste individ så langt med en særegen kne-odur. (Vet ikke om det er negativt eller positivt). Endret 12. august 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Som sagt, så minner det litt om negl-lukt, bare ikke like intens. Kanskje litt svett også (selvom denne lukten ikke gjengår i samme grad på resten av kroppen). De lukter sånn selvom de er nyvasket også, så er ikke hygienen det står på (håper jeg). Tjaaa.. har det vært slik lenge? Kan være du har en infeksjon eller noe i kroppen som kommer ut gjennom porene. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Ja, det har vært slik så lenge jeg kan huske (ikke at det er lenge). Spesifikt kneporene, i så fall. Men det høres da ganske fjernt ut? Hvorfor akkurat knærne? Endret 12. august 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du kommer nok til å dø snart ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå