TheOats Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva står bokstavene på bil skiltene for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fra hvor bilen er registrert. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva står bokstavene på bil skiltene for? Bokstavkoder alt etter hvor man registrerer bilen. Se her. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Fra hvor bilen er registrert. ...og hele listen finner du HER ! edit: noen sekunder for sen... :S tøft miljø dette hehe Endret 12. august 2008 av Qtecman Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fra hvor bilen er registrert. ...og hele listen finner du HER ! edit: noen sekunder for sen... :S tøft miljø dette hehe Kult, takker for svarene. Lenke til kommentar
Tewko Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg saa en bil her om dagen med roode skilter. hva betyr det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Midlertidlige skilt ville jeg sagt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvorfor er det slik at det er kaldere å sove under et vindu om natten enn over, mens det i større skala er kaldere jo høyere opp i atmosfæren du kommer? Hvor går grensen der kaldt blir lettere enn varmt? Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Varm luft er lettere ann kald luft? hallo-o? Dvs den kalde luten "detter" ned på deg om du ligger under vinduet Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Angående skilter: Blå skilter med gul skrift, er det diplomatskilter? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva er det som sperrer klokkefrekvensen? Lenke til kommentar
Tewko Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvorfor er det slik at det er kaldere å sove under et vindu om natten enn over, mens det i større skala er kaldere jo høyere opp i atmosfæren du kommer? Hvor går grensen der kaldt blir lettere enn varmt? Naar du kommer hooyere opp i atmosfaeren saa er du nermere unisverset og der er det kaldt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det er veldig varmt på jorden fordi den blir varmet av solen Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er det best å blande saft/kaffe med å ta vannet først eller etter? Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er det best å blande saft/kaffe med å ta vannet først eller etter? Vannet til slutt. Da "forstyrrer" det saften, og hjelper til å blande. Om man bare heller litt saft i toppen av en mugge vann, har det en tendens til å skille seg/ikke blande seg, og du må røre. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er det best å blande saft/kaffe med å ta vannet først eller etter? Vannet til slutt. Da "forstyrrer" det saften, og hjelper til å blande. Om man bare heller litt saft i toppen av en mugge vann, har det en tendens til å skille seg/ikke blande seg, og du må røre. Jeg ville sagt omvendt. Saften er tyngre enn vannet og vil synke ned. Hvis du lar en mugge ferdigblandet saft stå lenge vil det være merkbart svakere øverst. Jeg heller i vann først Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg støtter saft først. Det skapes mye virvlinger i saften når vannet helles i, disse sørger for at saft og vann blandes godt. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Stemmer for saften først jeg og. Jeg syntes også det er mye lettere å dosere saftmengden i et tomt glass. Selv om saften er tyngst vil ikke dette ha noe betydning da man som regel drikker saften like etter man har blandet den, og ikke tre måneder senere. Dessuten vil saften etter lang tid synke til bunns, ikke blandes med vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå