Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer egentlig prisstrukturen over tid hos SAS, er den alltid stigende, eller svinger den? Jeg har tenkt å reise med SAS i desember. Vil jeg få billigste billett om jeg bestiller NÅ, eller kan det dukke opp tilbud når det begynner å nærme seg?

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Hvordan fungerer egentlig prisstrukturen over tid hos SAS, er den alltid stigende, eller svinger den? Jeg har tenkt å reise med SAS i desember. Vil jeg få billigste billett om jeg bestiller NÅ, eller kan det dukke opp tilbud når det begynner å nærme seg?

Av erfaring har jeg sett at prisen som regel stiger ettersom tiden går, men av og til kan noen priser synke en del når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer egentlig prisstrukturen over tid hos SAS, er den alltid stigende, eller svinger den? Jeg har tenkt å reise med SAS i desember. Vil jeg få billigste billett om jeg bestiller NÅ, eller kan det dukke opp tilbud når det begynner å nærme seg?

Av erfaring har jeg sett at prisen som regel stiger ettersom tiden går, men av og til kan noen priser synke en del når det nærmer seg.

 

Typisk for mange flyselskap er vel at jo tidligare du bestiller, jo billegare blir billetten, med mindre du er heldig og får restplassar dagen før o.l. Då har billettane plutselig blitt billige igjen, men det er jo ein sjanse å ta.

Lenke til kommentar

Det kommer an på hvor man henger. Jooakim er ikke noe annet enn "vanlig" bruker for de som ikke titter innom CS-delen av forumet. De største vil jeg si er: Simen1, Jarmo, Dotten, Zeph, Snekker'n (ikke så mye i det siste kanskje), L4r5 og sikkert flere.

 

Selv har jeg også merket meg TrondH86 og kjetil02 fra religionsdelen med sine alltid godt gjennomtenkte og velformulerte poster. ;)

Lenke til kommentar

Hvordan kan man lage en side som denne?

 

 

 

ADVARER mot å trykke på den. Den er ikke farlig, men irriterende, samtidig som den er morsom. Den tar også litt tid å lukke, ettersom man må trykke "Ok" på rundt 50 vinduer, men holder man inne enter, er det vekke på noen sekunder.

http://smouch.net/lol/

 

 

Jeg skulle tro at en oppdatert nettleser som nyeste Firefox ville hindret slikt.

 

EDIT: Lurer også på hvem som er i musikkvideoen man får se! :D

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Hannmygg suger i hvertfall ikke blod, så det er ikke rart det ikke kommer kul av hannmygg. Grunnen til at det kommer fra hunnmygg er mest sannsynlig pga. en liten infeksjon eller lignende som myggstikket har forårsaket, og området hovner opp mens kroppen (immunforsvaret?) tar knekken på bakteriene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...