A-Jay Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Hvordan fungerer egentlig prisstrukturen over tid hos SAS, er den alltid stigende, eller svinger den? Jeg har tenkt å reise med SAS i desember. Vil jeg få billigste billett om jeg bestiller NÅ, eller kan det dukke opp tilbud når det begynner å nærme seg? Endret 10. august 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kva er dette : Sikter til det apparatet som er i første og andre bilde, dingsen står ved Metrologisk institutt på Florida i Bergen. Horisontal vindmåler. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvordan fungerer egentlig prisstrukturen over tid hos SAS, er den alltid stigende, eller svinger den? Jeg har tenkt å reise med SAS i desember. Vil jeg få billigste billett om jeg bestiller NÅ, eller kan det dukke opp tilbud når det begynner å nærme seg? Av erfaring har jeg sett at prisen som regel stiger ettersom tiden går, men av og til kan noen priser synke en del når det nærmer seg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvordan fungerer egentlig prisstrukturen over tid hos SAS, er den alltid stigende, eller svinger den? Jeg har tenkt å reise med SAS i desember. Vil jeg få billigste billett om jeg bestiller NÅ, eller kan det dukke opp tilbud når det begynner å nærme seg? Av erfaring har jeg sett at prisen som regel stiger ettersom tiden går, men av og til kan noen priser synke en del når det nærmer seg. Typisk for mange flyselskap er vel at jo tidligare du bestiller, jo billegare blir billetten, med mindre du er heldig og får restplassar dagen før o.l. Då har billettane plutselig blitt billige igjen, men det er jo ein sjanse å ta. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvor mange "store" brukere er det på diskusjon.no som de fleste vet om? Kan tenke meg som Jarmo, Simen1 og Jooakim. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jooakim har jeg aldri hørt om Dotten er jo ganske kjent, hvertfall på filmdelen av forumet^^ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jooakim, han er CS guden xP Dotten har jeg bare hørt om litt, er ikke så mye på film. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det kommer an på hvor man henger. Jooakim er ikke noe annet enn "vanlig" bruker for de som ikke titter innom CS-delen av forumet. De største vil jeg si er: Simen1, Jarmo, Dotten, Zeph, Snekker'n (ikke så mye i det siste kanskje), L4r5 og sikkert flere. Selv har jeg også merket meg TrondH86 og kjetil02 fra religionsdelen med sine alltid godt gjennomtenkte og velformulerte poster. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Også meg? Men seriøst, det er vel som oftest de med flest innlegg man ser mest til, og de blir de mest "kjente". Lenke til kommentar
Tewko Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei jeg har et snedig spoorsmaal. Er det noen som hvet hva en annen Dimensjon er? Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvorfor er det nesten ALLTID sånn at på DVD cover der feks tre skuespillere er linet opp, så står det feil navn over? Det slår nesten aldri feil! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Et par teorier: 1) Navnene er satt opp slik at det skal se penest mulig ut. 2) Navnene er satt opp etter hvilken rolle skuespilleren spiller. 3) Samme film har forskjellig coverbilde avhengig av hvor den selges. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Hvordan kan man lage en side som denne? ADVARER mot å trykke på den. Den er ikke farlig, men irriterende, samtidig som den er morsom. Den tar også litt tid å lukke, ettersom man må trykke "Ok" på rundt 50 vinduer, men holder man inne enter, er det vekke på noen sekunder. http://smouch.net/lol/ Jeg skulle tro at en oppdatert nettleser som nyeste Firefox ville hindret slikt. EDIT: Lurer også på hvem som er i musikkvideoen man får se! Endret 10. august 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Holder man enter inne kommer det flere :| Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 her går de fort vekk (er rundt 60 meldinger) Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 hvorfor blir det en kul når du blir sugd av en hunn mygg? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er kun hu-mygger som stikker oss, og såvidt jeg vet er det et protein i spyttet vi mennesker reagerer på. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hannmygg suger i hvertfall ikke blod, så det er ikke rart det ikke kommer kul av hannmygg. Grunnen til at det kommer fra hunnmygg er mest sannsynlig pga. en liten infeksjon eller lignende som myggstikket har forårsaket, og området hovner opp mens kroppen (immunforsvaret?) tar knekken på bakteriene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 + at det er no bedøvelse/gift vi reagerer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå