Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Fordi at du "hjelper" antennen når du står ved siden av den eller tar i den. Når du går vekk endres signalet.

Er det mulig å finne den posisjonen som vil bli den beste når jeg ikke hjelper til lenger?

Fest et par nylonsnøre til antenna og legg de hele veien til TV-stolen (evt via trinser om det trengs). Så setter du deg i TV-stolen og drar i snørene til signalet er best mulig. Når du er fornøyd fjerner du bare snørene igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er normal størrelse på ett helt vanlig myggstikkrater? Bør jeg være bekymret når kratrerne passerer 5cm i diameter?

Du er antageligvis allergisk eller har fått et stikk fra noe annet. Store håvene områder er plagsomt men ikke farlig. Men følg gjerne med på almenntilstanden. Dersom du er svært allergisk så vil det merkes i hele kroppen og du kan få pusteproblemer, hetetokter og sikkert mye annet rart. Da bør man komme seg til lege for å bli undersøkt eller i det minste få god informasjon og råd om hva man bør gjøre videre.

Lenke til kommentar

Det trenger vi ikke tenke på enda. Vi er tross alt bare på side 367. :)

 

 

...med 50 innlegg per side. Folk som referer til antall sider på forumet irriterer meg. Husk på at man selv kan velge hvor mange poster man vil ha på hver side, fra 5 til 200, så hvilen side vi er på, er relativt.

 

Lenke til kommentar
Det trenger vi ikke tenke på enda. Vi er tross alt bare på side 367. :)

 

 

...med 50 innlegg per side. Folk som referer til antall sider på forumet irriterer meg. Husk på at man selv kan velge hvor mange poster man vil ha på hver side, fra 5 til 200, så hvilen side vi er på, er relativt.

Nope... Ikke her :p

232615.jpeg

Kunne vi ikke heller begynt å "si stopp" etter ant. poster..? For antall sider varierer jo fra bruker till bruker.. Eller.. Det kommer ann på hva man har stilt inn på..

Lenke til kommentar

20 poster er regnet som standard. Derfor brukes dette ofte i postene her på forumet. Det hender ofte (svært) at noen skal komme og si at "næ-æi for jeg har jo flere poster på hver side, irriterer meg sånn over at folk ikke tar hensyn til dette", men jeg kan ikke forstå hvorfor de bryr seg, egentlig.

Lenke til kommentar
Mengden vann i lufta er 32% av metningsmengden ved den temperaturen og trykket lufta holder.

Og med "metningsmengden" mener vi den maksimale mengden vann luften kan holde på. Luften kan holde på en viss mengde fuktighet opp til et metningspunkt, over dette metningspunkt får vi vanndråper/kondens.

 

Metningspunktet til luften kan også variere med temperaturen og lufttrykket. For eksempel kan varm luft holde på mer fuktighet enn kald luft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...