cp-nilsen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Drikker du mye væske blir den blank Lenke til kommentar
Logitech1 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva skjer hvis en ustoppelig gjenstand møter en urørlig vegg? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Drikker du mye væske blir den blank Uansett er ikke strålen 2cm diameter, hvis du ikke har en mutert tissetass. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva skjer hvis en ustoppelig gjenstand møter en urørlig vegg? Den ustoppelige gjenstanden går i gjennom veggen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Uansett er ikke strålen 2cm diameter, hvis du ikke har en mutert tissetass. Hvem har sagt noe om at flaska blir tisset på? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva skjer hvis en ustoppelig gjenstand møter en urørlig vegg? Den ustoppelige gjenstanden går i gjennom veggen. Hva hvis gjenstanden er større enn veggen? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva skjer hvis en ustoppelig gjenstand møter en urørlig vegg? Aner jeg en liten WoW-referanse her? Uansett, svaret må vel være at universet deles på 0 og alt går dit pepper'n ikke gror så godt. Forhåpentligvis skjer det ikke i vår levetid. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva skjer hvis en ustoppelig gjenstand møter en urørlig vegg? Den ustoppelige gjenstanden går i gjennom veggen. Er du sikker på det? Om den går gjennom veggen vil det tilsi at veggen rører på seg. Når det blir hull i veggen er dette på grunn av at man får veggen til å bevege seg lenger enn den tåler. Det er uansett umulig å svare spørsmålet fordi det ganske enkelt ikke finnes noen slike ting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hva skjer hvis en ustoppelig gjenstand møter en urørlig vegg? Aner jeg en liten WoW-referanse her? Nei det gjør du ikke. At WoW har stjålet uttrykket fra andre betyr ikke at dette er en WoW-referanse.Uansett så blir det mest logiske at hvis ikke den urørlige veggen flytter seg så må hele verden flytte seg i stedet. Les mer om paradokset her: http://en.wikipedia.org/wiki/Irresistible_force_paradox Endret 25. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Uansett er ikke strålen 2cm diameter, hvis du ikke har en mutert tissetass. Hvem har sagt noe om at flaska blir tisset på? Bare noe jeg antok... OT: Hva heter OS-kjernen/kodenavnet til XP? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 OT: Hva heter OS-kjernen/kodenavnet til XP? Windows XP: Whistler XP sp1: Trainyard XP sp2: Springboard XP MCE har egne kodenavn. Les mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_codenames Lenke til kommentar
Argument Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva skjer hvis en ustoppelig gjenstand møter en urørlig vegg? Den ustoppelige gjenstanden går i gjennom veggen. Er du sikker på det? Om den går gjennom veggen vil det tilsi at veggen rører på seg. Når det blir hull i veggen er dette på grunn av at man får veggen til å bevege seg lenger enn den tåler. Det er uansett umulig å svare spørsmålet fordi det ganske enkelt ikke finnes noen slike ting. Det sies ikke hvilken massetetthet veggen har. Det sies heller ikke noe om størrelsen til gjenstanden. La oss si at gjenstanden ikke er større enn en atom, da kommer den seg lett gjennom en vegg uten at veggen rører seg. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Fra hvor høye klipper (og ned i vann) kan man hoppe fra uten å ha professorgrad i landingsteknikk? Hoppe her om dagen fra en 20 meter høy klippe, og landa i normal spikern. Fikk litt vondt i beina og rumpa rett etter landinga, men det gikk over etter et par minutter. Og en litt annen ting. En pakke som blir sendt fra bergen i ettermiddag, når vil jeg få den i Oslo? Endret 25. juli 2008 av Abnegation Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Kødder du? 20 J**** meter?! Men, er det gjort forsøk på klarsynte mennesker for å se hvilke deler av hjernen som aktiveres under "klarsyning " ? Endret 25. juli 2008 av Twinkle Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Kødder du? 20 J**** meter?! Niks! Overraska meg selv også. På starten av dagen hadde jeg kun hoppet fra 5-metern i svømmehallen, men så ble jeg trua opp på en 10 meter høy klippe. Og så var det så vanskelig å komme ned, så da måtte jeg hoppe! Og da det gikk greit, eskalerte vi til 13 meter, så 17, før vi så stoppa på 20 meter. Var høyere klipper også, men da begynner vel sjansen for å brekke noe uansett hvordan du lander å bli stor? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er det noe objekt vi mennesker har lagd som ikke kan forbedres? Har vi laget en perfekt ting noen gang? Ingenting er perfekt, men denne er ganske nær - Kilo sphere Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg syntes 5 metern er ille jeg xD Men, bra jobba ; ) Lenke til kommentar
isbit Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 20 meter er ekstremt, farlig er det også. Min rekord er 7. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Og en litt annen ting. En pakke som blir sendt fra bergen i ettermiddag, når vil jeg få den i Oslo? Kommer litt an på hvilken måte den blir sendt, og hvilket firma du bruker... Mandag om du er heldig. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) [...] Var høyere klipper også, men da begynner vel sjansen for å brekke noe uansett hvordan du lander å bli stor? Et hopp fra 20 meter gir deg en fart på 70 km/h når du treffer vannflaten. Et hopp fra 25 meter -> 80 km/h. på 52 meter -> 115 km/h. EDIT: luftfriksjon vil gjøre at hastighetene blir noe lavere, spesielt når farten er veldig høy. Endret 25. juli 2008 av Emomilol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå