L4r5 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noen som vet hva en noe som ligner på en vannmelon på utsiden bare at den er gul inni heter? Ja. Gul vannmelon heter de. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Honningmelon er vel og eit vanlig navn på dei. Edit: eller er det noko anna igjen, det kanskje? Hmmm... Endret 22. juli 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 mener honning melon ikke er lik på utsiden som vanlig vannmelon. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nei honnningmeloner er gule også på utsiden, og er nesten helt runde. Han spurte etter en som ligner vanlig vannmelon. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det dyrt å levere inn en sykkel for justering av gir og bremser på et sykkelverksted ? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvor stor var verdens største konsert som ett enkelt band holdt? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tviler på at det er verdens største, men Metallica hadde 500.000 tilskuere i Moskva på nittitallet Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) A-HA hadde faktisk rekorden i følge guiness rekordbok en stund med 198 000 betalende deltagere på en av sine konserter i 1991 Uvist om den står fortsatt Men i følge denne artikkelen kan det se ut som Rollings Stones har hatt en konsert på oppmot 2 millioner i Rio: http://www.hecklerspray.com/rolling-stones...io/20062237.php Endret 22. juli 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tviler på at det er noen som er såpass kristne nå til dags at de ikke onanerer, med mindre de har en bra dame eller er såppas gammel at de ikke er så grådig kåte lengere :/ Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Blir ting fortere kaldt enn varmt og i såfall forfor? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det mulig å få dødsstraff i USA uten å ha drept noen? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ja og nei. I praksis er det sånn, men ikke generelt. Enkelt termodynamikk - i romtemperatur vil det å heve noe fra romtemperaturen kreve mer energi fordi endel av energien går bort som varmetap til omgivelsene som er kaldere. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tviler på at det er verdens største, men Metallica hadde 500.000 tilskuere i Moskva på nittitallet "Monsters of Rock" elns? Det var ingen "aleinekonsert"; AC/DC, Pantera og fleire var med på same konserten som forøvrig var i russland. Og dessuten var vel tilskodartalet oppunder 1,5 mill. menneske. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg mener A-ha fortsatt har rekorden i antall betalende tilskuere, men hvem som har flest totalt vet jeg ikke. Fra Wikipedia: Waters later recreated the Wall show in Berlin in 1990, amid the ruins of the Berlin Wall, joined by a number of guest artists (including Bryan Adams, Scorpions, Van Morrison, The Band, Tim Curry, Cyndi Lauper, Sinéad O'Connor, Marianne Faithfull, Joni Mitchell, Ute Lemper and Thomas Dolby). This concert was even bigger than the previous ones, as Waters built a 550-foot long and 82-foot high wall.[26] The theatrical features of The Wall concert were increased to gather the attention of a sold-out audience of 200,000 people and of another estimated 500 million, in 35 countries, to whom the show would be broadcast. After the concert began, the gates were opened and an estimated 300,000 to 500,000 people were able to watch the concert. This show is documented by The Wall Live in Berlin album and DVD. Edit; qouten er om pink floyds konsertopptredener. Endret 22. juli 2008 av lockdog Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tviler på at det er verdens største, men Metallica hadde 500.000 tilskuere i Moskva på nittitallet "Monsters of Rock" elns? Det var ingen "aleinekonsert"; AC/DC, Pantera og fleire var med på same konserten som forøvrig var i russland. Og dessuten var vel tilskodartalet oppunder 1,5 mill. menneske. Jeg har alltid trodd at Monsters of Rock var i Donigton park , england jeg, med Mötley Crüe og Motorhead jeg, I have been missimformed Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hva er det som får til/gjør at personer blir stumme eller at de blir så sjokkert at de ikke snakker mer? Så på discovere og der var det ei som ikke snkket på 11månder. Hva skjer med hjernen ? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvorfor er okser så aggressive? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Mener at de har mye testosteron? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Tviler på at det er verdens største, men Metallica hadde 500.000 tilskuere i Moskva på nittitallet "Monsters of Rock" elns? Det var ingen "aleinekonsert"; AC/DC, Pantera og fleire var med på same konserten som forøvrig var i russland. Og dessuten var vel tilskodartalet oppunder 1,5 mill. menneske. Jeg har alltid trodd at Monsters of Rock var i Donigton park , england jeg, med Mötley Crüe og Motorhead jeg, I have been missimformed Hmm, saksa litt frå wikipedia. Attendance at the first festival in 1980 was 35,000, and this continued to grow to 107,000 at the 1988 show when 2 fans died in a crowd surge during the Guns N' Roses slot. The festival was cancelled in 1989 because of this. When it was held in 1990, the attendance was capped at 72,500. In 1991, Metallica, AC/DC, Pantera and some other artists, played in Russia one of the biggest gig in Rock history and the biggest in a Monsters of Rock Festival, in front of 1.6 million people in the Tushino Airfield. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå