Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fugleinfluensa er i riktig kategori etter hva jeg tenkte på, det er en potensiell pandemi, som kan spre seg kraftig og ført. Pestaktige egenskaper..

Men fugleinfluensa (H5N1) har de vel medisin/vaksine mot nå? De produserte jo i enorme mengder.

Hvordan ligger SARS an?

Lenke til kommentar
Hvor mange Gigabytes tilsvarer en menneskehjerne?

Ville ikke tro det gikk ann å måle kapasiteten til en menneskehjerne på denne måten da en hjerne blant annet kan trenes opp til å huske/konsentrere/generelt jobbe bedre? Mulig jeg tar feil

Lenke til kommentar
hvor finner jeg sporingsnummer på pakker sendt til meg fra ebayselgere?

Spør selger om det. Når den er sendt fra utlandet må du bruke sporingstjenesten som hører til firmaet som leverer pakken, da kan du ikke gå på posten.no og vente å finne det der.

Lenke til kommentar
Finnes det et materiale som er helt 100% lystett?

Hva er tykkelsesbegrensningen du vil sette? Ett atom? 10 atomer? 1 mm? 1 cm?

Jeg regner med at enten er noe lystett ellerså er det det ikke, hvis lys kan gå gjennom 10 atomer kan det gå gjennom 1 cm, bare at det trengs mer lys.

Lenke til kommentar

De har nok ikke noe talefeil som gjør at det er umulig for dem å si det, men så har jeg aldri hørt en mulatt si det ordet, så jeg kan ikke være sikker. Alle jeg kjenner kan i hvertfall si "nigga" uten problemer, og det er ikke bare hvite mennesker. Når jeg vet at hvite og svarte, til og med asiatere kan si "nigga" uten spesielle vansker, så ser jeg ingen grunn til at mulatter ikke skal kunne uttale det. De har vel mer eller mindre identisk hals-, munn- og tungeoppbygning?

;)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...