L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Blir ikke det noe a la det samme som sukkerbrød? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 En del enklere og en annen, morsom form Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 IBM selger maskiner til hjemmemarkedet også. Dessuten handler det nok mye om merkevarebygging. Nix. I 2004 solgte IBM hele PC-divisjonenen sin til Lenovo. IBM har nå kun servere og arbeidstasjoner på programmet. Dessuten, i fjor høst lot IBM 24 medarbeidere i utviklingsavdelingen prøve Macbook Pro som arbeidsmaskin, 19 av de 22 som ga tilbakemelding etter testen valgte å beholde Mac-en. Og nå tilbys også resten av IBMs sentrale avdelinger å bruke Mac på kontoret: http://arstechnica.com/journals/apple.ars/...h-good-feedback Lenke til kommentar
isbit Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvordan kan det ha seg at enkelte tråder her på forumet har 0 visninger men mange svar? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 For å øke ytelsen på forumet så har de satt på forsinkelse på når antallet visninger blir oppdatert. Nå er faktisk diskusjon.no verdens tredje største forum Bassert på Invision Power Board, så det er ikke så rart det blir visse ytelsesproblemer. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Invision Power Board sier meg lite. Hva er det største da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Invision Power board er programvaren. Hvis du ser på http://www.big-boards.com/ så ser du hvilke programvare de forskjellige store forumene kjører. Av de som kjører Invision så ligger diskusjon.no på 3. plass. Når det gjelder alle forum på verdensbasis så ligger diskusjon.no på 88.plass. Vi har detti litt ned. Før så lå vi lenge rundt 80.plass. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Likevel ekstremt bra å være på topp 100 her i lille Norge! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er det bare meg som opplever at forumet er "nede" veldig ofte, men i veldig korte perioder? Jeg opplever ofte at jeg ikke kan laste diskusjon.no (av og til kan jeg heller ikke laste andre sider i hw-nettverket heller), mens alle andre sider og alle andre internettjenester fungerer helt fint. Det varer gjerne rundt 1 minutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ueland har bekreftet i en tråd under tilbakemeldingsdelen at forumet for tiden er overbelastet til tider. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Opplever det jeg også av og til, hvis jeg poster for eksempel. Da står den bare å laster ei stund før det skjer noe. Men dette skjer ikke så veldig ofte hos meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor stopper hele pcen min når jeg har lasta noe ferdig over? Klokka fryser også... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 hva kan jeg gjøre når en person henger meg ut i msn-status, og har sendt meg diverse trusler både på msn og mail? han har annmeldt meg, og kommet med fult av brautende trusler der han påstår at jeg skal få ett helvette. Jeg er da uskyldig, og det hele dreier seg om en liten filleting. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 1. Du kan i det minste sende nevnte trusler til politiet, som "vedlegg" til hans anmeldelse. Det styrker nok ikke hans sak. 2. Prøv i Juss-delen av forumet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Da anmelder du ham for trusler og får politiet til å ta en prat med ham Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 er det normalt å ikke ha hørt noe fra politiet etter å ha blitt annmeldt? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Enkelte saker kan ha relativt lang behandlingstid, alt etter hvor du bor og hvor hektisk det er. Trusler pleier å bli behandlet ganske kjapt, dog. Naturligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kan ikke saken også bli henlagt før du i det hele tatt får høre fra politiet? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kan ikke saken også bli henlagt før du i det hele tatt får høre fra politiet? Jo, min anmeldelse ble henlagt før den anmeldte fikk høre noe fra Politiet. Anmeldelsen gikk ut på gjentatt hærverk. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvem er den yngste moderatoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå