Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IBM selger maskiner til hjemmemarkedet også. Dessuten handler det nok mye om merkevarebygging.

Nix. I 2004 solgte IBM hele PC-divisjonenen sin til Lenovo. IBM har nå kun servere og arbeidstasjoner på programmet. Dessuten, i fjor høst lot IBM 24 medarbeidere i utviklingsavdelingen prøve Macbook Pro som arbeidsmaskin, 19 av de 22 som ga tilbakemelding etter testen valgte å beholde Mac-en. Og nå tilbys også resten av IBMs sentrale avdelinger å bruke Mac på kontoret:

http://arstechnica.com/journals/apple.ars/...h-good-feedback

Lenke til kommentar

For å øke ytelsen på forumet så har de satt på forsinkelse på når antallet visninger blir oppdatert. Nå er faktisk diskusjon.no verdens tredje største forum Bassert på Invision Power Board, så det er ikke så rart det blir visse ytelsesproblemer.

Lenke til kommentar

Invision Power board er programvaren.

Hvis du ser på http://www.big-boards.com/ så ser du hvilke programvare de forskjellige store forumene kjører.

Av de som kjører Invision så ligger diskusjon.no på 3. plass.

Når det gjelder alle forum på verdensbasis så ligger diskusjon.no på 88.plass. Vi har detti litt ned. Før så lå vi lenge rundt 80.plass.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som opplever at forumet er "nede" veldig ofte, men i veldig korte perioder?

Jeg opplever ofte at jeg ikke kan laste diskusjon.no (av og til kan jeg heller ikke laste andre sider i hw-nettverket heller), mens alle andre sider og alle andre internettjenester fungerer helt fint.

Det varer gjerne rundt 1 minutt.

Lenke til kommentar

hva kan jeg gjøre når en person henger meg ut i msn-status, og har sendt meg diverse trusler både på msn og mail? han har annmeldt meg, og kommet med fult av brautende trusler der han påstår at jeg skal få ett helvette.

Jeg er da uskyldig, og det hele dreier seg om en liten filleting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...