NothinDoin™ Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hvordan får man info ut av en strekkode? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hvordan får man info ut av en strekkode? Det varierer fra kode til kode, for det finnes en rekke ulike standarder for strekkoder: http://en.wikipedia.org/wiki/Bar_code Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvor mange prosent av drittstoffene blir igjen i kroppen før den blåses ut igjen? Finnes det flest forskjellige fornavn eller etternavn? Lenke til kommentar
Argument Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvor mange prosent av drittstoffene blir igjen i kroppen før den blåses ut igjen?Finnes det flest forskjellige fornavn eller etternavn? Forstår ikke hva du mener. Kan du kanskje forklare litt nærmere? Og det med fornavn og etternavn. Mener du i hele verden, eller bare i Norge? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Altså, man inhalerer røyken og blåser det ut igjen. Hvor mye av drittstoffene blir igjen i kroppen? (glemte visst å nevne at det var snakk om røyk, var ganske trøtt når jeg skrev det) Angående navn, jeg mente Norge, verden eller hva som helst. Hva som helst hjelper. Endret 29. juni 2008 av khaffner Lenke til kommentar
different Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Noen som vet hvor mye penger det ligger i oljefondet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Åja røyk..jeg trodde du snakka om bæsj..å blåse den ut liksom jaja.. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Åja røyk..jeg trodde du snakka om bæsj..å blåse den ut liksom jaja.. Jeg trodde også han mente det... Dagens gullkorn. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Åja røyk..jeg trodde du snakka om bæsj..å blåse den ut liksom jaja.. Jeg trodde også han mente det... Dagens gullkorn. Visstnok 2 billioner kroner Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva er tyggis laget av? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 hehe ,gjore det, men forsto ingenting xD Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvordan fungerer en bensinpumpe? Jeg ser nemlig ingen fotoceller eller laserstråler som skal tilsi at pumpen selv skal oppfatte at den er "ute av posisjon og kan begynne å pumpe bensin" eller at den er "satt inn i posisjon og kan stoppe tilførsel". Akselleromenter inni pumpen? Fatter det bare ikke. For de som ikke skjønte helt: Når jeg trykker på Blyfri 95 starter ikke pumpen å pumpe bensin før jeg tar ut pumpen fra holderen og den stopper automatisk å pumpe når jeg setter den inn i holderen igjen. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hva er tyggis laget av? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvordan fungerer en bensinpumpe? Jeg ser nemlig ingen fotoceller eller laserstråler som skal tilsi at pumpen selv skal oppfatte at den er "ute av posisjon og kan begynne å pumpe bensin" eller at den er "satt inn i posisjon og kan stoppe tilførsel". Akselleromenter inni pumpen? Fatter det bare ikke. For de som ikke skjønte helt: Når jeg trykker på Blyfri 95 starter ikke pumpen å pumpe bensin før jeg tar ut pumpen fra holderen og den stopper automatisk å pumpe når jeg setter den inn i holderen igjen. Tipper det sitter en induktiv giver inne i plasten. Altså en giver som reagerer når metall kommer innenfor en gitt rekkevidde. Du får prøve å stikke bilnøkklene dine nedi der en gang når du er ferdig med å tanke og se om pumpa stopper. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvor farlig er egentlig strøm på ~25 volt og 150-200 ampere? når kursen er satt fra hendene til bein/ føtter Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Bilbatteri på 12V kan levere veldig mye strøm (sikkert oppimot 100A), men det er helt ufarlig å ta på begge polene samtidig. Det går nemlig så lite strøm gjennom kroppen pga. den høye motstanden. Jeg tror ikke 25 V er nok spenning til å trøkke noe særlig strøm gjennom kroppen heller. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tannlegekontoret innkaller meg årlig til en sjekk av tennene, hvorfor gjør ikke legen det samme? Det er vel like sannsynlig at resten av kroppen trenger en sjekk, som at tennene gjør det? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvor farlig er egentlig strøm på ~25 volt og 150-200 ampere? når kursen er satt fra hendene til bein/ føtter Veldig farlig. Husk, det er strømmen (ampere) som dreper! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tannlegekontoret innkaller meg årlig til en sjekk av tennene, hvorfor gjør ikke legen det samme? Det er vel like sannsynlig at resten av kroppen trenger en sjekk, som at tennene gjør det? Tannlegen tjener grovt på alle tannlegetimer. Fastlegen din får kun en ussel egenandel hver gang du er der. I tillegg pleier fastlegene å ha nok å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå