HulkHaugen Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 jeje, husket ikke det norske ordet i farta. en bløff ;-) Lenke til kommentar
vitenskapen Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hvorfor er det så viktig med frokost? Skulle tro det var meninga at vi skulle opp og jakte når vi våkner. Maten kommer jo ikke av seg selv. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Frokost er viktig for å få start på forbrenningen og gi næring på morgenen. Uten frokost vil du føle deg slapp, samt ha større risiko for å legge på deg. Mangelen på næring gjør også at konsentrasjonen svekkes noe. Å ikke spise frokost er lagt ifra kritisk, men du får et bedre utgangspunkt for å klare deg dagen gjennom. Jeg er helt ærlig usikker på om mennesket noen gang har stått opp på morgenen for å jakte, matvarelagre må ha eksistert i gammel tid og, da det ofte var vanskelig å finne mat på vinteren. Og mat kommer av seg selv. De fleste kornsorter gjør det. Endret 26. mai 2008 av Eremal Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) På enkelte biler, spesiellt nye, er det et rødt-gult-oransje merke bakpå bilen, akkurat som et vanlig bilmerke. Noen som vet hva det betyr? Bumper denne. Lurer også på dette. Endret 26. mai 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Bilde? Plassering? Eksempler? Bilmerker som har dette? Rødt-gult-orangsje er et relativt bredt fargespekter også. Endret 26. mai 2008 av Eremal Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 På enkelte biler, spesiellt nye, er det et rødt-gult-oransje merke bakpå bilen, akkurat som et vanlig bilmerke. Noen som vet hva det betyr? Synes å huske det er et merke som bekrefter at bilen har vært igjennom en form for overflatebehandling for å styrke lakken. Ingen anelse om dette gjelder for alle biler med merket, eller om det kan bety flere ting. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Teflonbehandling? Klistre på et slikt merke vil jo utelukkende være reklame for dem som har behandlet bilen. Dessuten er det mange aktører innefor dette markedet, alle med forskjellige logoer og farger. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 På enkelte biler, spesiellt nye, er det et rødt-gult-oransje merke bakpå bilen, akkurat som et vanlig bilmerke. Noen som vet hva det betyr? Jeg har aldri sett det aktuelle merket, men hvis det er et klistremerke og ser ut som denne logoen, så betyr det såkalt lakkforsegling utført på et bilpleieverksted: Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hva er formålet med en forretningsplan? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Å vite hva du vil gjøre med et firma/forretning. Evt å presentere det overfor andre. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hva er formålet med en forretningsplan? Å overbevise potensielle investorer om at forretningsideen er levedyktig slik at man kan få dem til å investere penger, pluss stake ut retningen for firmaet slik at man vet hvor man er på vei og hvilke forutsetninger man har. Endret 26. mai 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Tips for hvordan det kan skrives? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Tips for hvordan det kan skrives? Prøv i leksehjelp eller noe sånt. Dette er ikke tråden for slikt AtW Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 http://www.innovasjonnorge.no/Satsinger/Et...orretningsplan/ Noe sånt? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) På enkelte biler, spesiellt nye, er det et rødt-gult-oransje merke bakpå bilen, akkurat som et vanlig bilmerke. Noen som vet hva det betyr? Jeg har aldri sett det aktuelle merket, men hvis det er et klistremerke og ser ut som denne logoen, så betyr det såkalt lakkforsegling utført på et bilpleieverksted: Bilde? Plassering? Eksempler? Bilmerker som har dette? Rødt-gult-orangsje er et relativt bredt fargespekter også. Ser omtrent sånn ut og er kanskje 5-7 cm stort i begge retninger. Altså temmelig lite, men lett synlig pga fargene. Husker ikke helt rekkefølgen på fargene, men minner altså om et slags flagg. Sitter på hekken til bilen, gjerne like ved modell-navnet eller liknende. Har sett det på VW, Audi, Volvo, BMW etc Endret 26. mai 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Da er bilen behandlet med Ditec lakkforsegling. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Blir bananer i industriell produksjon skrellet for hånd, eller fins det ei bananskrellemaskin? Bump. Jeg klarer ikke å sove uten å få vite det Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Da er bilen behandlet med Ditec lakkforsegling. øøøøy... takk for svar! (men hva skal jeg nå gruble på neste gang jeg står i kø??) Endret 26. mai 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
kottila Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 hva er egentlig det engelske ordet "peroxide"? se hvorfor jeg lurer HER. Leste litt på wikipedia, men det ble for gresk for meg. lurte på om det kanskje var salmiakk e.l. Peroxider er ganske enkelt stoffer som inneholder to oksygenatomer med en enkeltbinding mellom seg: altså O - O. Lenke til kommentar
vitenskapen Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Og mat kommer av seg selv. De fleste kornsorter gjør det. Mennesket er ikke laget for å dyrke korn. Du ser jo hvilke helseproblemer vårt omfattende kornkonsum skaper i Vesten i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå