NyMaskin Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hva med å finne ut om motorer kan bruke bensin ? Hva med å finne ut at de ikke kan det i din levetid. Er du klar over at vi bruker olje mer enn noen gang? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Noen ikke snedige spørsmål er flyttet til mer passende kategorier. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hva med å finne ut om motorer kan bruke bensin ? Hva med å finne ut at de ikke kan det i din levetid. Er du klar over at vi bruker olje mer enn noen gang? Selv om vi bruker mye olje kan fortsatt motorer gå på bensin. Og selv om oljen skulle ta slutt i hans levetid, vil fortsatt motorer gå på bensin, teoretisk sett. Såfremt det er en bensinmotor såklart. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hvor dum må man være for å "tilfeldigvis" ikke merke at en bag eller tre man har kjøpt inneholder 22kg kokain? Forøvrig, Simen1: Angående slike vinger du snakket om på en Boeing. Vingene på slike fly du snakker om (doble) er ikke særlig aerodynamiske (til fly å være) og benyttes kun pga sjarm og sitt bruksområde. Vekt og økonomi er de ledende faktorer innenfor flymekanikk, og det ville aldri vært gjennomførbart. Det er i teorien null problem å rolle med en 737, de er utrolig stabile faktisk. Men det blir ikke utført. Noen som kan gjette hvorfor? Endret 24. mai 2008 av Insty Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Vel, i følge jentene (var det tre stykker, pluss babyen, eller to stykker pluss babyen?), så var det jo fordelt i alle bagene dem kjøpte. Si dem kjøpte tre bagger hver, og det var tre personer, så var det ikke mer enn ca. 2.5 kg kokain i hver bag. Uansett, unnskyldningen om at dem bare ikke visste det, og sannsynligheten for at alle de baggene skulle bli fyllt med kokain av noen andre enn dem, er veldig usannsynlig syntes jeg. Det at hun ene hadde sagt dem skulle til Spania, når dem dro til Bolivia gjør ikke akkurat saken bedre. Per i dag tror jeg at minst en av dem er skyldig, uten at jeg er sikker. Jeg vil ikke forhåndsdømme dem bare basert på det vi finner i tabloidene, men min personlige mening, basert på det lille vi har fått av informasjon, gjør at jeg tviler på at dem er uskyldig. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Med 2.5g og -1g og kanskje brudd ved 4g og med så liten kraft ville jeg ikke ha prøvd en "loop" med 737 hadde jo mistet løftet og med sånne pinglemotorer hadde det neppe gått^^ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 737 eller 747 har jo faktisk tatt loop, eller roll. Men bare en gang, så er det fullt mulig Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 737 eller 747 har jo faktisk tatt loop, eller roll. Men bare en gang, så er det fullt mulig I følge myten var det et 747 (Jumbojet) uten innreding. Boeing har visstnok to fabrikker. Det ferdige skallet må flys til den andre plassen der innredingen (passasjerseter og lignende) blir montert. I følge myten (det finnes neppe en sikker kilde for dette) skal en av pilotene ha foretatt en loop på en av disse turene. Flyveren mistet jobben. Etterpå ble det beregnet at flyet ikke ville tålt det/klart det med innreding. Alt i følge myten, slik jeg hørte den for mange år siden. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 707 var det som tok en barrell roll. Linky Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 I filmer har jeg lagt merke til at de bruker selvlagde operativsystemer på deres datamaskiner, jeg tror ikke jeg har sett Windows, linux eller mac på en datamaskin i hele mitt liv. Hvorfor bruker de ikke kjente operativsystem? Betyr dette du ikke kjenner IRIX? Neste gang du ser Jurassic Park kan du ta en nærmere kikk der et litt spesielt brukergrensesnitt dukker opp. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hva er det Easy Care-stoffet man finner på mange skjorter? Lenke til kommentar
vitenskapen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Får en jente lov til å spille i eliteserien dersom hun er god nok? Får en mann lov til å delta i dameidrett dersom han skifter kjønn? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Hva gjør en transseksuell når h*n skal på badeland eller et annet sted der man skifter sammen med andre mennesker? Enten blir det pupper eller vagina å se i mannegarderoben eller penis i damegarderoben Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Det kommer vel helt an på underlivet.. Men jeg tviler sterkt på at en transseksuell drar på badeland Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Og hvorfor skulle de ikke det? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Har du noen gang sett en? Neida, men har man penis går man i herregarderoben og har man vagina går man i damegarderoben. Sånn ser jeg det logisk.. Hadde jeg vært transseksuell hadde jeg knapt gått ut av døra, men det er forskjell på folk. Er jo ikke alle som liker stygge og forbausede blikk mot seg uansett hvor man går.. Endret 24. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 Får en jente lov til å spille i eliteserien dersom hun er god nok? Får en mann lov til å delta i dameidrett dersom han skifter kjønn? Jeg tror ikke det nei (på spørsmål nummer 2), men om man er mann eller kvinne er ikke så krystallklart som man aknskje skulle tro, jeg er litt usikker på hvilken definisjon de operer med innen idrett. AtW Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 En kvinne kan i hvert fall bli utestengt fra kvinneidrett hvis det ved blodprøve viser seg at hun har for høye testosteronverdier. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Ja, om tvekjønnede: Hva skriver de på CV'en sin? Kvinne? Mann? Endret 24. mai 2008 av Zaran Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2008 I USA sier loven at en transseksuell er det kjønnet personen bytter til. I Norge vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå