Vizla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hvis man hadde tegnet en graf fra si 1998 til idag ang. tempratur, hvordan ville den sett ut? 8821172[/snapback] Kort beskrevet: En bratt oppad-stigende kurve Endret 9. juni 2007 av Vizla Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Etter ønske fra Isbilen har jeg nå lagt til en ny regel anngående flooding. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Liten skriveleif Snorre Er det mulig å se annet enn det vi kaller "synlig lys", med et organisk øye? Vet hvertfall at visse insekter, f.eks. bier kan se over i det ultra-violette spekteret. Dette for å bedre kunne lokalisere nektar på planter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hvis man prøver å feile, og klarer det ikke... hva er det da? Og samme med hvis man prøver å feile, og klarer det? Er det vanskelig og svare på eller tenker jeg bare for hardt? Endret 9. juni 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvis man prøver å feile, men ikke klarer det, har man feilet. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor selger de ikke 2liters flasker med brus i Norge? De selger jo det i omtrent alle andre land.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor selger de ikke 2liters flasker med brus i Norge? De selger jo det i omtrent alle andre land.. 8821828[/snapback] på lidl gjør de det, en eller annen appelsinbrus og en cola kan man få som 2-liters der Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ja men Lidl er jo egentlig ment for andre land Så hvorfor selger ikke bare rimi, kiwi ol. 2liters flasker.. det ville jo produsent spart på, istedenfor å måtte bruk andre maskiner for å produsere 1,5liters-flasker.. Dette er vel ganske så ekslusivt for Norge, og jeg vil tro at det er stort nok market for 2liters-flasker. De fleste jeg kjenner kjøper en 4-pkn med pepsi eller cola når de første kjøper inn brus.. poenget mitt, hvorfor skal det være sånn i Norge? Det koster vel bare mer, siden produsenten må ha egne maskiner for å lage 1,5 liters-flasker, iforhold til de normale 2-liters flaskene om man finner over alt i Europa.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 2l flasker er for svære til pante-automat greiene. Og det ville blitt for dyrt å lage nye og bytte de ut med de gamle, bare for at vi skal kunne ha 2l flasker Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hehe.. Men det hadde ikke vært et problem, om vi hadde hatt 2 liters i utgangspunktet.. Da hadde vi hatt automater til 2litere.. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Etter ønske fra Isbilen har jeg nå lagt til en ny regel anngående flooding. 8821481[/snapback] Hva faen er flooding? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hva faen er flooding? For mange spørsmål etterhverande, slik at mange spørsmål ikke blir besvart. Enkelt: Ser du ett spørsmål på siste side som ikke er blitt besvart, så prøv å svar på det før du spør om noe nytt. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor og hvordan får vi sanger på hjernen? (Jeg vet at man får sanger på hjernen fordi de er fengende, men litt beyond that.) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 tipper d har noe med underbevistheten å gjøre, men har ikke den fjerneste ide.. lurer også på d der Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Så hvorfor selger ikke bare rimi, kiwi ol. 2liters flasker.. det ville jo produsent spart på, istedenfor å måtte bruk andre maskiner for å produsere 1,5liters-flasker..Dette er vel ganske så ekslusivt for Norge, og jeg vil tro at det er stort nok market for 2liters-flasker. De fleste jeg kjenner kjøper en 4-pkn med pepsi eller cola når de første kjøper inn brus.. 8822170[/snapback] At mange kjøper inn 6 liter i slengen betyr ikke at de trenger posjonspakninger på 6 liter av gangen. I så fall kunne jo butikkene solgt 10-litersflasker med brus, men det tror jeg ville blitt fiasko fordi folk ønsker passelige porsjosnpakninger sånn at brusen ikke blir tam før man nærmer seg bunnen. Personlig savner jeg de 0,35-liters glassflaskene og skulle ønske det fantes 1,0-litersflasker også. 1,5 liter blir som regel for mye med mindre det er minst 3 som skal ha. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) 1: Hvis jeg legger meg på magen med hånden på bystet og ligger der ca 2-5 minutter så vil jeg få en avtrykk av handen min. Hvorfor det? 2: Finnes det tester man kan ta for å vite om man er pedofil\homofil\bifil\pdf-fil ? edit: Simen1: hvis du vil drikke cola uten at den blir tam mens du drikker den, så kan du bytte til bokser. Disse er vel ca .33 liter. (men det visste du vel?) Endret 9. juni 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kan noen fortelle hva QFT betyr? -_^ Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kan noen fortelle hva QFT betyr? -_^ 8823503[/snapback] Quote For the Win Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 UVB-stråler stoppes helt av glass, og det er de vi blir brune av. 8816507[/snapback] Må ikke glasset ha en viss tykkelse for at uv-strålene skal bli stoppet av det? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kan noen fortelle hva QFT betyr? -_^ Quote For the Win Nei, det er 'quoted for truth'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå