Kakofoni Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor har det seg slik at vi gutter er mest opptatt av å konkurrere? Er dette noe som ligger i kroopen vår som gjør dette? Hvorfor er det slik? Eller er det bare jentene som ikke liker å konkurrere like mye? Fordi seier oppfattes av menn som noe som vinner kvinnens gunst, tipper jeg. Lenke til kommentar
spareku Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Reglene for russefarger varierer fra landsdel til landsdel. Lenke til kommentar
spareku Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor får man navnelo? Hva består det av? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kroppshår som kravler inn der. Du har jo en "streng" med kjønnshår som kommer opp til navlen, bl.a. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kan være døde hudceller ja, men det er vel mest lo fra klærne, vil jeg tro. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvordan får du hår til å bli lo, Bytex? Navlelo er bomulls-lo som har samlet seg fra t-skjorter og klesplagg til overkroppen generelt. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvor stor andel jenter er det på forumet? Lenke til kommentar
spareku Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvor mange nordmenn er fyllesjuke i dag? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvor mange nordmenn er fyllesjuke i dag? Kanskje utdype det til hvor mange nordmenn som drakk i går? I mitt tilfelle drakk jeg, men er ikke akkurat fyllesjuk i dag. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva heter verdens mest omtalte høyesterettsjustitiarius? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva heter verdens mest omtalte høyesterettsjustitiarius? Sannsynligvis en av de senere som har gjort seg kjent også internasjonalt. Tipper det står mellom Rolv Ryssdal som var høyesterettsjustitiarius 1969-84: Han var visepresident i Den europeiske menneskerettighetsdomstolen fra 1981 til 1985 og president fra 1985 frem til sin død. Han ble utnevnt til Kommandør med stjerne av St. Olavs Orden i 1970. Og Carsten Smith som inntok posisjonen i 1991 og satt til 2002: Han mottok i 2003 Storkorset av Den Kongelige Norske St. Olavs Orden og har blitt utnevnt til æresdoktor ved en rekke universiteter i blant annet Norge, Sverige og Kina. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ok, det var det jeg trodde. :!: Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Når du ber noen vri et hjul til høyre, så vil nok de aller fleste vri det med klokka. Hvorfor er det sånn? Det vris jo like mye til venstre, ned, opp, ned til høyre osv. Er det ene og alene fordi vi vrir bilrattet den veien for å svinge til høyre? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Men nede på rattet går jo mot venstre når du vrir toppen mot høyre. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvordan kan vi være helt sikker på at den en blå ball er blå? Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Men nede på rattet går jo mot venstre når du vrir toppen mot høyre. Men bilen går til høyre. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hvordan kan vi være helt sikker på at den en blå ball er blå? Hvordan kan du være helt sikker på at du eksisterer? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Men nede på rattet går jo mot venstre når du vrir toppen mot høyre. Men bilen går til høyre. So? Hva har det med rattet å gjøre? (altså da bevegelsen med rattet, som er en rund ting, som vris med klokka = mot høyre, men hvorfor, siden det også går mot venstre nede) gidd kveruler på hva rattet har med en bil å gjøre, når du godt kan tolke det helt legitimt på den måten jeg mener. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Men nede på rattet går jo mot venstre når du vrir toppen mot høyre. Men bilen går til høyre. Toppen av bilen ja, men gjør du det lenge nok (mer enn en halv runde) iforhold til utgangspunktet vil bilen gå til venstre. Såklart vil med klokka iforhold til klokka tolv være til høyre, uansett sirkelbevegelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå