haalo Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Hvorfor sier at ECC-minne er tregere enn minne som mangler ECC-funksjon? Er det fordi at ECC-minne pleier å være klokket lavere enn 2 GHz DX10-ready-g4m0r-minne, eller yter de dårligere på samme innstillinger? Endret 27. april 2008 av haalo Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvorfor sier at ECC-minne er tregere enn minne som mangler ECC-funksjon? Er det fordi at ECC-minne pleier å være klokket lavere enn 2 GHz DX10-ready-g4m0r-minne, eller yter de dårligere på samme innstillinger? Antakelig fordi 1. ECC minne ofte er registered minne i tilegg. 2. ECC-minne er til server, som prioriterer stabilitet langt over hastighet. Tviler på at gode timing har nevneverdig innvirkning på server-bruk uansett (knapt nok på desktop-bruk heller) AtW Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hva er restiksjonene på å føre kran når du er under 18? Har hørt at kranen må være under 2 tonnmeter, stemmer det? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Går det ann å reparere et xbox 360 spill med riper i ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Support taes en annen plass. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Hvorfor blir vannet i toalettskålen skummet når man tisser i det? Ok, takker for svar Endret 27. april 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fordi du blander vannet/pisset med luft og det dannes små bobler aka skum Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvor mange GB tar den største harddisken som finnes i dag? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vintermåne: 1000. Men det ventes annonseringer av større rimelig snart. Det er over et år siden de første nådde 1000 GB. Jeg tipper vi får se annonseringer av disker på 1200-1500 GB ganske snart. Lenke til kommentar
spareku Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvor stor er sannsynligheten for å få fyr på en engangsgrill? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Om man har en bil som trenger blytilsetning i dagens bensin, hva er hensikten med blyet? Skal ikke bare bensinen brenne der inne og trykke ut stempler eller noe sånt? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vintermåne: 1000. Men det ventes annonseringer av større rimelig snart. Det er over et år siden de første nådde 1000 GB. Jeg tipper vi får se annonseringer av disker på 1200-1500 GB ganske snart. Hurra. Er det mulig å få kjøpt PC-er med mer enn 1 TB? Altså da flere harddisker. Skulle gjerne hatt 2 TB Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vintermåne: 1000. Men det ventes annonseringer av større rimelig snart. Det er over et år siden de første nådde 1000 GB. Jeg tipper vi får se annonseringer av disker på 1200-1500 GB ganske snart. Hurra. Er det mulig å få kjøpt PC-er med mer enn 1 TB? Altså da flere harddisker. Skulle gjerne hatt 2 TB Bare å sette inn flere det, jeg f,eks har 5.5TB i min Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vintermåne: 1000. Men det ventes annonseringer av større rimelig snart. Det er over et år siden de første nådde 1000 GB. Jeg tipper vi får se annonseringer av disker på 1200-1500 GB ganske snart. Hurra. Er det mulig å få kjøpt PC-er med mer enn 1 TB? Altså da flere harddisker. Skulle gjerne hatt 2 TB Bare å sette inn flere det, jeg f,eks har 5.5TB i min *wants* Er ikke noe ekspert på hardware jeg. Er mere god på det som skjer på skjermen . Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Om man har en bil som trenger blytilsetning i dagens bensin, hva er hensikten med blyet? Skal ikke bare bensinen brenne der inne og trykke ut stempler eller noe sånt? Finnes det biler som trenger blytilsetning i bensinen? Bly ble tilsatt for å få høyere oktantall på bensinen slik at den ikke ble antent pga. trykket men pga. gnist fra tennpluggen. Så i steden for å bruke lavoktan bensin + blytilsetning (= høyoktan) kan man bruke høyoktan uten blytilsetning. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hva er restiksjonene på å føre kran når du er under 18?Har hørt at kranen må være under 2 tonnmeter, stemmer det? Lurer også på dette.... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Om man har en bil som trenger blytilsetning i dagens bensin, hva er hensikten med blyet? Skal ikke bare bensinen brenne der inne og trykke ut stempler eller noe sånt? Finnes det biler som trenger blytilsetning i bensinen? Bly ble tilsatt for å få høyere oktantall på bensinen slik at den ikke ble antent pga. trykket men pga. gnist fra tennpluggen. Så i steden for å bruke lavoktan bensin + blytilsetning (= høyoktan) kan man bruke høyoktan uten blytilsetning. Er ikke helt sikker jeg.. Men moren min hadde en gammel rød Golf, som hun måtte ha en flaske med bly som hun tilsatte i den blyfrie bensinen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Om man har en bil som trenger blytilsetning i dagens bensin, hva er hensikten med blyet? Skal ikke bare bensinen brenne der inne og trykke ut stempler eller noe sånt? Finnes det biler som trenger blytilsetning i bensinen? Bly ble tilsatt for å få høyere oktantall på bensinen slik at den ikke ble antent pga. trykket men pga. gnist fra tennpluggen. Så i steden for å bruke lavoktan bensin + blytilsetning (= høyoktan) kan man bruke høyoktan uten blytilsetning. Russebilen vår er fra 1984 og må ha blytilsetning, tror vi, siden det fulgte med og lå et par flasker med blytilsetning. Hvilke konsekvenser kan man få dersom en bruker lavoktan uten blytilsetning? Eksplosjon? Høyoktan er 98 blyfri? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Tenningsbank, som i verste fall kan føre til at du blåser toppakning, stempelringer og kanskje til og med stempler.. Som også er en grunn til at jeg grøsser hver gang jeg ser 92 oktan bli solgt.. Endret 27. april 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har egentlig ikke peiling nå, men kan det være at vanlig høyoktan skader motoren slik at den må bruke lavoktan med blytilsetning? Jeg har selv hørt om disse tilsetningsmidlene for gamle biler, så ett eller annet må det være. Kommer sikkert en med peiling og klarer opp i hele saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå