Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det farlig å være våken for lenge? Kan det ha noen bivirkninger, som død? Og hva er det lengste noen har vært oppe uten å bruke narkotiske stoffer?

9057187[/snapback]

 

Vår kjære Isaac Newton sov veldig lite, han hadde helt grått hår i en alder av 30-35. Så hvis du sover lite over lengre perioder kan du forskyve aldrings-prosessen.

Lenke til kommentar
Nå levde ikke Newton i 1900-tallets gode tider. Man døde jo i en alder av 40 da, grunnet harde kår. :)

9058816[/snapback]

 

Sir Isaac Newton (4 January 1643 – 31 March 1727)

 

 

Det er litt mer en 40 år, på 16/1700tallet levde han på.

 

Og nei, han levede ikke under harde kår. Han var en embetsmann.

Lenke til kommentar
Nå levde ikke Newton i 1900-tallets gode tider. Man døde jo i en alder av 40 da, grunnet harde kår. :)

9058816[/snapback]

 

Sir Isaac Newton (4 January 1643 – 31 March 1727)

 

 

Det er litt mer en 40 år, på 16/1700tallet levde han på.

 

Og nei, han levede ikke under harde kår. Han var en embetsmann.

9058845[/snapback]

 

men herregud da mann! han fikk jo hjernerystelse av eplet han fikk i hodet, dette resulterte i at han ikke klarte å sove, deretter døde han... 44 år senere. :p

Lenke til kommentar
Har vært tatt opp i denne(gamle) tråden flere ganger. Tyskerne drev vist med et prosjekt hvor de torturte dyr og mennesker for å se hvor lenge de kunne klare seg uten søvn. Maur klarte seg rundt 24 timer, sauer rundt 350 timer, mens mennesker et sted under 300 timer.

9058101[/snapback]

Men kan ikkje samanlikne å halde seg våken normalt og å bli holdt våken av å bli torturert. Då vil jo kroppen undergå enorme påkjenningar, og (etter kva eg synes er logisk) kollapse mykje raskare.

9058428[/snapback]

Tror du misforstod. Det at de ikke lot dem sove var det jeg mente var tortur.

Lenke til kommentar
altså hvor mange Rema 1000 poser man får oppi en Rema 1000 pose?

 

Enten må du bare prøve, eller så kan du regne voulmet i en pose og volumet av en sammenpresset pose.

 

Morsomt spørsmål BTW :)

Ikke noe jeg verken orker, eller (sikkert) har nok poser til å gjennomføre. Det er et litt interessant spørsmål. Tror kanskje man får fler enn man tror :hmm:

 

Edit: Tro hvor mye det koster for et par pakker med poser fra Rema...? :D

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
70 øre pr pose? Men hvor mange poser det er i en pakke, det vet jeg ikke. Kan det være 100? Det er jo rundt og fint :wee:

Man kan jo også spørre hvor mange pakker med Rema 1000 poser mann får i en Rema 1000 pose.. :!:

 

Edit: 2. Kanskje 3... :ermm:

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
70 øre pr pose? Men hvor mange poser det er i en pakke, det vet jeg ikke. Kan det være 100? Det er jo rundt og fint :wee:

Man kan jo også spørre hvor mange pakker med Rema 1000 poser mann får i en Rema 1000 pose.. :!:

 

Edit: 2. Kanskje 3... :ermm:

9060200[/snapback]

Jeg vil tippe på 1000 poser, jeg. Det er en grunn til at de heter Rema 1000.

Lenke til kommentar
Må vel brette de sammen?

Nei huff, tror det blir å ta lang tid å gjennomføre dette på en skikkelig måte. Det beste hadde sikkert vært å suge ut alt (mesteparten) av luften fra posene før jeg "stappet" dem nedi. Og etterhvert suge ut luften av selve hoved-posen for å få plass til mer. Litt mye styr kanskje, har ikke anledning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...