cavumo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kan mennesker med downs syndrom få barn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kan mennesker med downs syndrom få barn? http://en.wikipedia.org/wiki/Down_Syndrome Som du leser her så har man hatt tre tifeller av at folk med downs har fått barn Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det det noe forskjell på å kjøe for fort og råkjøre? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 ja, rakjoring er vel a ta unodvendige sjangser som a kjore inn i rundkjoringer rett foran en annen bil Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) fjernet Endret 16. april 2008 av Minarelli-Tuning Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 er det forskjell på tv overvåking og vidoeovervåking osv osv Ser for meg følgende skille mellom de to: TV-overvåkning er at noen sitter og ser på, så de kan gripe inn hvis det skjer noe. Video-overvåkning er at det tas opp og lagres, og ses igjennom ved eventuelle mistanker om lovbrudd. Man benytter seg vel helst av begge på en gang. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 ja, rakjoring er vel a ta unodvendige sjangser som a kjore inn i rundkjoringer rett foran en annen bil Denne personen har råkjørt, står ikke noe om rundkjøringer eller andre unødvendige sjangser. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 er det forskjell på tv overvåking og vidoeovervåking osv osv Ser for meg følgende skille mellom de to: TV-overvåkning er at noen sitter og ser på, så de kan gripe inn hvis det skjer noe. Video-overvåkning er at det tas opp og lagres, og ses igjennom ved eventuelle mistanker om lovbrudd. Man benytter seg vel helst av begge på en gang. OK, var det jeg trodde. et spm til er det påbudt å vise at man filmer ? eller kan man bli filmet aten at en vet det? er det lov å vise at man filmer og man gjør det egentli ikke? *vise = skilter osv Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 i tilleg da. Det er jo rakjoring a kjore fort, men det er ikke bare det. (de er ikke synonymer) Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 OK, var det jeg trodde. et spm til er det påbudt å vise at man filmer ? eller kan man bli filmet aten at en vet det? er det lov å vise at man filmer og man gjør det egentli ikke? *vise = skilter osv Lov om behandling av personopplysninger (personopplysningsloven). Kapittel VII. Fjernsynsovervåking § 40. Varsel om at overvåking finner sted Ved fjernsynsovervåking på offentlig sted eller sted hvor en begrenset krets av personer ferdes jevnlig, skal det ved skilting eller på annen måte gjøres tydelig oppmerksom på at stedet blir overvåket og hvem som er behandlingsansvarlig. http://www.lovdata.no/all/hl-20000414-031.html#40 Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Finnes det brettspill beregnet for én spiller? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvis jeg lager en sang, hvor kan jeg finne ut om noe lignende har blitt lagd før? Fins det en internasjonal database for musikk? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvor mange personer dør pr dag pga sult, fattigdom eller krig ? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 OK, var det jeg trodde. et spm til er det påbudt å vise at man filmer ? eller kan man bli filmet aten at en vet det? er det lov å vise at man filmer og man gjør det egentli ikke? *vise = skilter osv Lov om behandling av personopplysninger (personopplysningsloven). Kapittel VII. Fjernsynsovervåking § 40. Varsel om at overvåking finner sted Ved fjernsynsovervåking på offentlig sted eller sted hvor en begrenset krets av personer ferdes jevnlig, skal det ved skilting eller på annen måte gjøres tydelig oppmerksom på at stedet blir overvåket og hvem som er behandlingsansvarlig. http://www.lovdata.no/all/hl-20000414-031.html#40 Hmm, er det lov å ha noen skjulte kameraer? jeg er elektriker, og har lagt opp kameraer utformet som røykdetektorer i en butikk. i samme butikk hang det bilder av naskere på en tavle i spiserommet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Så lenge det står "Området er videoovervåka" så er det lov å ha kameraer. De må søke om lov først, så vidt jeg veit. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Finnes det brettspill beregnet for én spiller? Ja, nordiske pinnespill/solitaire/eremitt og såkalt viking er énmannspill. Det finnes helt sikkert flere. Endret 16. april 2008 av SeaLion Lenke til kommentar
operg Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvor mye penger bruker politiet på etterforskning av en gjennomsnittlig drapssak? En gjennomsnittlig tyveri/innbrudssak? Et gjennomsnittlig biltyveri/innbrudd i de tilfellene de etterforsker dette? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er det SeaLion som står bak SeaLion? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er det SeaLion som står bak SeaLion? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva betyr «in»-endingen i stoffer som koffein, heroin og nikotin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå