Zandreu Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvorfor ikke kalle dette "utørst" ordet, Bonka? Jeg liker det Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tror "drukt" er det mest populære, og det er derfor jeg ville gått for det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvor får man kjøpt kobber pusse matte? En nabo av meg som hadde noe slikt men glemte å spørre hvor de hadde kjøpt den. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Samme stedet hvor man kjøper orddeling. Samme stedet hvor man kjøper orddeling. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 OT: @Den Gylne Apekatt ot har egentlig ikke noe i denne tråden å gjøre... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Off topic: Synes det er litt morsomt at forumet gjør "Den Gylne Apekatt" til "Den Gylne Apekat..." Spam/off-topic. Jeg vet. Sorry! Jeg går og legger meg for å straffe meg selv. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har jeg lov til å selge f.eks. nyren min? Har jeg lov til å selge armen min (noen kommer og skjærer armen min av mot at jeg får betaling)? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 OT: @Den Gylne Apekatt ot har egentlig ikke noe i denne tråden å gjøre... Nei spørsmålet ditt er ikke så veldig "snedig" heller.. Hvor får man kjøpt kobber pusse matte? En ting jeg har lurt på i det siste, hvordan fungerer clutchen i en bil? Jeg kan ikke se for meg at det er tannhjul det er snakk om, ettersom at det da ville blitt et "enten eller"-prinsipp for kraftoverføringa? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har jeg lov til å selge f.eks. nyren min? Har jeg lov til å selge armen min (noen kommer og skjærer armen min av mot at jeg får betaling)? Organsalg er ikke lov i norge etter som jeg har forstått. I filipinene så er det lov da. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 En clutch eller kobling er en mekanisk innretning som gjør at en roterende del kan frikobles fra en annen. I dagliglivet finner vi koblinger helst i drivverket på biler, der de sitter mellom motoren og girkassen. De fleste bilkoblinger opereres med en pedal. De består av en eller flere friksjonsplater som holdes mot svinghjulet med fjærer. Koblingen kan være våt eller tørr; hvis den er våt ligger den i en væske som kjøler den ned og frakter bort møkk. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Kunne du ikke bare linket til wikipedia i stedet? Jeg vet godt hva det er, men lurer på hvordan den fungerer i dybden.Altså hvordan den greier å overføre momentet fra motoren til hjulene gradvis. Endret 15. april 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Når du presser håndleddet på det ene øye i noen sekunder, og fjerner hånden ser du ingenting på øyet i 3-4 sekunder. Bare svart. Hva skyldes det? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Når du presser håndleddet på det ene øye i noen sekunder, og fjerner hånden ser du ingenting på øyet i 3-4 sekunder. Bare svart. Hva skyldes det? Antar det er fordi blodet forsvinner fra øyet da du "klemmer" det ut. Og da fungerer jo ikke synscellene lenger. Når du fjerner hånden kommer blodet gradvis tilbake, og da tar det litt tid før du får synet 100% tilbake. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Litt det samme som når jeg trykker på toppemn av øyet mitt. Mer og mer blir svart og til slutt ser jeg ingenting på øyet selv om jeg har det helt åpent. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Prøv å stikk fingern i øyet og se hva som skjer... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Litt det samme som når jeg trykker på toppemn av øyet mitt. Mer og mer blir svart og til slutt ser jeg ingenting på øyet selv om jeg har det helt åpent. Det var det jeg mente. Dårlig forklart fra min side, kanskje? Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er det kjent hvorfor Mike Tyson bet av øret til Evande for en god del år tilbake? (for de som på en eller annen måte ikke vet noe om dette: http://youtube.com/watch?v=szUQ8t_QRT4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja... Mike tyson har et agresjonsproblem. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvorfor kjenner jeg en besk smak i munnen og nesa når jeg tar øyedråpene i øya? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvorfor kjenner jeg en besk smak i munnen og nesa når jeg tar øyedråpene i øya? Fordi bihulene fører dråpene ned dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå