Reeve Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Min mor har en søster, den søsteren har en datter. Hva er hun datteren for meg ? Niese ? Og hvordan skriver man det på engelsk ? Ja (kan også hete søskenbarn). Det heter "cousin" på engelsk både for fetter og niese. Er det ikke fetter og kusine? og nevø/niese for dine søskens barn. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Takk du også Isbilen ! Bilder hjelper masse ! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 FInnes det noen drive-in kinoer i Norge? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 FInnes det noen drive-in kinoer i Norge? Det var vel en drive-in-kino for snøskutere i Finnmark for noen år siden. Ellers har jeg ikke hørt om noen for vanlige biler. Min mor har en søster, den søsteren har en datter. Hva er hun datteren for meg ? Niese ? Og hvordan skriver man det på engelsk ? Ja (kan også hete søskenbarn). Det heter "cousin" på engelsk både for fetter og niese. Er det ikke fetter og kusine? og nevø/niese for dine søskens barn. Selvfølgelig er det. Jeg blandet sammen, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
spareku Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Finnes det en egen forsikring for de som drar til månen? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) FInnes det noen drive-in kinoer i Norge? Tviler, ville ikke akuratt vert lønnsomt da Endret 31. mars 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Finnes det en egen forsikring for de som drar til månen? Jeg tror ikke det, det har ikke vært behov for det. De som har reist så langt har vært på svært prestisjefylte nasjonale oppdrag, og da er man så å si sikret behandling om man skulle bli syk eller skadet (og greier å komme seg tilbake til jorden). Men den dagen det blir kommersielle månereiser for alle og enhver regner jeg med at det vil komme en slik forsikring. Lenke til kommentar
spareku Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Finnes det forsikringer som dekker selvmord? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Finnes det forsikringer som dekker selvmord? Livsforsikring. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Eksisterer det noen asiatisk parallell til Eurosong? Lenke til kommentar
spareku Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Eksisterer det noen asiatisk parallell til Eurosong? http://www.truveo.com/2007-AsiaSong/id/1134471784 Når er fristen for å levere selvangivelsen i år? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Finnes det forsikringer som dekker selvmord?Livsforsikring. Sikker på det? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 I følge CSI så dekker ikke livsforsikringen selvmord ivartfall... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Finnes det forsikringer som dekker selvmord?Livsforsikring. Sikker på det? Så lenge du ikke prøver å reparere vedkommende selv? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) CSI er i USA... Kva er det som hindrar mennesket frå å leva lenger? Endret 31. mars 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 CSI er i USA... bagateller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Finnes det forsikringer som dekker selvmord?Livsforsikring. Sikker på det? Jeg vet at selvmord ikke dekkes av en dødsrisikoforsikring. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Niese er ikke den kvinnelige formen av fetter/søskenbarn. Kusine er den kvinnelige formen av fetter/søskenbarn. Min brors datter er niesen min (altså en generasjon yngre enn meg). Vi har et onkel<->niese-forhold. Min mors brors datter er kusinen min (altså samme generasjon som meg). Vi har et fetter<->kusine-forhold. Edit: Jaja. Sånn går det når man er vekke en time. Endret 31. mars 2008 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
spareku Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Når vil sola gjøre jorda ubeboelig for mennesker? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Niese/nevø er datra/sønnen til din søster/bror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå