Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Hvis du står nederst i en lang bakke, så begynner du å sylke opp bakken med en trøsykkel, i førstegir. Er det da mest "økonomisk" (if you know what I mean) å sykle fort eller sakte?

 

Jeg tenker sakte, men det krever vel like mye energi på å komme seg opp uansett? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det tror ikke jeg. Enten er det motsatt eller like mye. :hmm:

Ja, men jeg vil ha svaret. Husk at nå snakker jeg også om å kjøre rett frem, rett opp bakken, uten å stoppe. Har faktisk prøvd begge deler med min sykkel, men jeg klarer ikke bestemme meg helt. På en måte føler jeg at jeg blir like sliten, og på en måte ikke riktig så sliten når jeg sykler sakte. Men kanskje det er en illusjon? :hmm:

 

Men hvis vi skal snakke om den mest økonomiske måten (uten å stoppe i bakken) så tror jeg det vil bli å kjøre i en slalom-form.

Lenke til kommentar
Det tror ikke jeg. Enten er det motsatt eller like mye. :hmm:

Ja, men jeg vil ha svaret. Husk at nå snakker jeg også om å kjøre rett frem, rett opp bakken, uten å stoppe. Har faktisk prøvd begge deler med min sykkel, men jeg klarer ikke bestemme meg helt. På en måte føler jeg at jeg blir like sliten, og på en måte ikke riktig så sliten når jeg sykler sakte. Men kanskje det er en illusjon? :hmm:

 

Men hvis vi skal snakke om den mest økonomiske måten (uten å stoppe i bakken) så tror jeg det vil bli å kjøre i en slalom-form.

9038685[/snapback]

 

Saktere er mindre intensivt, og oppleves som mindre anstrengende til slutt.

Lenke til kommentar

Lurer på hva navnet Ahab betyr. Så Jurassic Park 2 i går og da sa han ene " Har du blitt venn med ahab nå?" som ironi for han som han kalte får Ahab hetet noe annet og var "Badguyen".

I Trippel X(xXx) kalte de den derre Ubåten får ahab.

Unskylder på forhånd for dårlig innhold og takker på forhånd for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

"Ahab or Ach'av (Hebrew: אַחְאָב, Standard Aḥʼav Tiberian ʼAḥăʼāḇ, ʼAḫʼāḇ ; "Brother of the father") was king of Israel and the son and successor of Omri (1 Kings 16:29-34). William F. Albright dated his reign to 869 BC-850 BC, while E. R. Thiele offered the dates 874 BC-853 BC."

 

Onkel med andre ord?

 

kjelde: http://en.wikipedia.org/wiki/Ahab

Lenke til kommentar

Jeg har et mini selskap med forum (på norsk), og vil gjerne reklamere for den. Åssen reklamerer jeg får den uten å betale alt for mye? Det er litt vanskelig å reklamere for den siden det ikke er lov å reklamere for den her. (Så jeg poster her siden det er litt snedig åssen jeg kan reklamere for den)

Lenke til kommentar
Hvor mange kopper kaffe tilsvarer en Burn/Battery?

Om jeg ikke husker feil er det ca 150ml med koffein i en Battery :hmm:

9045017[/snapback]

Hadde du hatt mg i stedet for ml ville jeg kunne gitt deg et riktig svar, men om jeg bare enkelt bytter ml med g vil 150 g koffein være litt over det som er i én kaffekopp. Jeg er dog i stor tvil på at det er 150 g koffein i en Burn/Battery.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...