Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis en person snur hele kroppen 180 grader slik at han ser alt opp ned, og gjør dette lenge nok - vil synet da korrigere seg, slik at han etterhvert ser normalt, selv om han er opp-ned?

 

Altså at han på en eller annen måte får til å gå slik i mange dager:

 

Mitt spørsmål om akkurat dette for litt siden og svaret jeg fikk. Tolk det som du vil.

 

For en stund siden leste jeg en artikkel om noen folk som gikk med "opp-nedbriller", altså briller som gjorde at alt de så var snudd på hodet. Disse brillene gikk de med 24/7. Men etter et par dager (elns), så kompenserte hjernen for dette, og plutselig så de alt den rette veien som det skal være. Når de så tok av brillene så de opp-ned igjen et par dager før alt ble normalt igjen.

 

Er det noen som kan bekrefte dette for meg, eventuelt finne noen kilder på det? Dette er ikke bare noe jeg har drømt?

 

Jeg mener å ha lest om dette i IllVit, men kan ikke bekrefte noe. Styrker hvertfall saken litt :)

 

Jeg mener å huske at det tok mellom en og to uker før de så riktig vei med opp-ned-brillene.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid vil det ta å gråte en elv, hvis man går ut fra at tårene fordamper, etc?

 

Er det bedre å "puste" med brystet eller magen? I fjor vente jeg meg til å begynne å puste med magen, noe jeg gjør automatisk nå, og jeg tror jeg klarer å huske bedre og "tenke" bedre for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Hva er historien til Dj Tiësto's låt "Theme from Norefjell"? Lurer på dette, siden Norefjell et jo et sted i Norge, og lurer på hvorfor Tiësto skulle gidde å kalle opp en låt etter det :p

1: Han har en hytte på Norefjell.

2: Han har uttalt at han liker Norefjell

3: ??????

4: PROFIT!!!!!

Lenke til kommentar
Ok, da var det oppklart, hyggelig at Tiësto liker Norge da :) Norge er jo tydeligvis et populært land blant artister, er jo mange artister, og andre superstjerner som er "Norgesvenner".

Enda er han her så sjelden :( .

Men ingen som sier de misliker land da, mister stor kundemasse.

Men nå er Norge et flott land :whistle:

Lenke til kommentar
Ok, da var det oppklart, hyggelig at Tiësto liker Norge da :) Norge er jo tydeligvis et populært land blant artister, er jo mange artister, og andre superstjerner som er "Norgesvenner".

Enda er han her så sjelden :( .

Men ingen som sier de misliker land da, mister stor kundemasse.

Men nå er Norge et flott land :whistle:

 

Han er her minst en gang i året. Det er ikke værst det med tanke på at han er på toppen over de mest ønskede DJs til gigs.

Tror nok ikke han hadde vært her så ofte om han ikke likte landet og folka.

 

Og Mr. Crowley.

Det er sant med de fleste band, men Tiesto har faktisk en forkjærlighet til Norge :)

Lenke til kommentar
Cor Fijneman står uansett for mesteparten av låta. :wee: Tiesto derimot, fikk all cred.

 

"The Tiesto-way!"

 

At han sto for mesteparten av låta vet jeg nok ikke om jeg er helt enig i, men at han hadde en stor finger med i spillet som produser er veldig sant. It takes two to tango :p

 

Men nå er vel ikke Tiesto aleine om å få mye god hjelp på låter.

 

Britney Spear har vel ikke akuratt skrevet så veldig mange av sine egne låter hun heller, selvom hun tar creds og penger for det hun synger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...