Hellemyr Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva gjør de med armer, ben, fingrer eller liknedes etter amputasjon på skykehuset? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvordan formerer lus seg? Når lusene er ca. 17 dager gamle parrer de seg. Et par dager etter legger hunnen 4-8 egg daglig i 16 dager. Så dør hun. http://www.nitpickers.com.au/lifecycle_poster.php Takk, trodde ikke lus hadde sex Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva gjør de med armer, ben, fingrer eller liknedes etter amputasjon på skykehuset? Brenner det...? Mener hvertfall at mandlene mine ble brent da de tok de fra meg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du kan sikkert få beholde det hvis du spør fint. Alpinisten som mistet benet nå nettopp skulle det. Hvis jeg må amputere storetåa skal jeg jammen meg ha den på sprit så jeg kan ekle ut barnebarna. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 kan snus skylles ned i vasken? eller vil det lukte forjævlig? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har aldri prøvd med pose, men går fint med løs. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvis man har en fotball, vil den utvide seg når man pumper høyere trykk inn i den? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Kroppsdeler som blir amputert selges til kebabsjapper eller sykehus i bosnia. Evt frankensteinleger. Husker jeg så noe rart på trikketur mot rikshospitalet i oslo en gang. Ei kebabsjappe som lå vegg i vegg med Dyrehospitalet. Tvi for å ikke spise kebab der. Endret 6. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hva gjør de med armer, ben, fingrer eller liknedes etter amputasjon på skykehuset? Brenner det...? Mener hvertfall at mandlene mine ble brent da de tok de fra meg. hahahaha.... brente mandler... muuuhuhuuh Endret 6. mars 2008 av Spr0cket Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 kan kroppen få næring fra lukt ? Lenke til kommentar
ecko Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 kan kroppen få næring fra lukt ? ved å trekke ned lukten? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hva er den mildeste dommen en drapsmann i Norge har fått? Da snakker jeg ikke om uhell eller lignende, men drap Og hva er den strengeste straffen noen har fått for trafikkoverseelser, som å kjøre for fort etc? Endret 6. mars 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva brukes oppned spørsmåltegnet til¿ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 I spansk, forran en spørresetning. f.eks ¿Que? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva er den mildeste dommen en drapsmann i Norge har fått? Da snakker jeg ikke om uhell eller lignende, men drap Og hva er den strengeste straffen noen har fått for trafikkoverseelser, som å kjøre for fort etc? Jeg vil tippe denne fyren. Han myrdet familien sin med motorsag og fikk jobb å sage trær i skogen på en idyllisk sommerøy. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva er livet? hehe. 42 Sorry bare måtte Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ok, hva er spørsmålet til meningen med livet da? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hvor mye varme i watt kan man si et telys gir? Redigert: Telys, ikke stearinlys. Endret 6. mars 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå