Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

For en stund siden leste jeg en artikkel om noen folk som gikk med "opp-nedbriller", altså briller som gjorde at alt de så var snudd på hodet. Disse brillene gikk de med 24/7. Men etter et par dager (elns), så kompenserte hjernen for dette, og plutselig så de alt den rette veien som det skal være. Når de så tok av brillene så de opp-ned igjen et par dager før alt ble normalt igjen.

 

Er det noen som kan bekrefte dette for meg, eventuelt finne noen kilder på det? Dette er ikke bare noe jeg har drømt?

 

Jeg mener å ha lest om dette i IllVit, men kan ikke bekrefte noe. Styrker hvertfall saken litt :)

 

Jeg mener å huske at det tok mellom en og to uker før de så riktig vei med opp-ned-brillene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vissnok en god del; folk som er fulle er langt dårligere til å korrekt tolke kroppsspråk, og blir derfor mer kranglete.

Jupp, er godt klar over at det har svært mye å si. Sjefen min sier at det er ca 70% i følge en undersøkelse bedriften har fått utført.

Jeg trenger forøvrig en kilde på dette, som jeg kan bruke i en tekst.

Dessverre har jeg ingen kilde for hånden, men et lite søk gir mange hits og flere ser lovende ut.

 

http://www.google.com/search?q=alcohol+body+language

Lenke til kommentar
Finnes Aliens/UFO'er? (Noen som f.eks N.A.S.A har skrevet ned, noen som ahr peiling sier det er)

 

Aliens, vet ikke, men er nokså sikker på at med tanke på antallet stjerner, og antallet planteter, at det finnes en eller annen form for liv på en annen planet. Om det er små bakterier eller andre encellede organismer eller klassiske små grønne aliens med store, svarte øyne vet jeg ikke.

 

UFO-er? Definitivt ja :) Jeg har selv sett mange Uidentifiserte Flygende Objekter :)

Lenke til kommentar
Finnes Aliens/UFO'er? (Noen som f.eks N.A.S.A har skrevet ned, noen som ahr peiling sier det er)

 

Aliens, vet ikke, men er nokså sikker på at med tanke på antallet stjerner, og antallet planteter, at det finnes en eller annen form for liv på en annen planet. Om det er små bakterier eller andre encellede organismer eller klassiske små grønne aliens med store, svarte øyne vet jeg ikke.

 

UFO-er? Definitivt ja :) Jeg har selv sett mange Uidentifiserte Flygende Objekter :)

Artisten Sting, var jo An alien, A legal alien, englishman in New York. ;)

Lenke til kommentar
hvordan har det seg at ringer og andre lignende objekter er lette å sette på finger men vansklie å ta av?

Den er kald når du tar den på. Den blir varm på fingeren din og utvider seg. Vips, den sitter bedre fast ;)

 

Hvorfor sitter den egentlig bedre fast når den utvider seg? Skulle det ikke ha vært omvendt, at den sitter bedre fast når den krymper? :hmm:

Lenke til kommentar

Ringer utvider seg og trekker seg sammen ubetydelig i denne sammenhengen. Det viktige er om fingeren er utvidet eller sammentrukket. Varme fingre har bedre blodgjennomstrømning enn kalde og er derfor tykkere. Jeg tror det vanligste tidspunktet for å ta på seg ringer er om morgenen. Da er man ofte kald og har ikke gjort noe fysisk arbeid som får varme i fingrene. Da blir ringen lett å ta på. Etter en dag med arbeid og eller armene dinglende ned så er ofte fingrene mer fylt med blod. Dermed blir det vanskeligere å få av ringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...