Velociraptor Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Når man søker på vigo ang skole. MÅ man da fylle alle feltene ? Jeg går VG1 nå skal søke VG2. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvilke felter? Print screen. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Linjene, ikke ant skoler. Valg 1: Elenergi 3 skoler Valg 2: Varmepumpe 1 skole Valg 3: Ikke satt noen valg 0 skoler Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 for å se fingeravtrykk trenger en uv lys ikke sannt? så kan en se fingeravtrykk med slike? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=19637358 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 for å se fingeravtrykk trenger en uv lys ikke sannt? så kan en se fingeravtrykk med slike? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=19637358 Det er ikke fingeravtrykkene som reagerer på uv-lyset. Det er en kjemisk blanding de sprayer på som reagerer med ensymene i fingeravtrykket eller noe. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, det kan du ikke. Du må pensle fingeravtrykkene med et eller annet fluorescerende pulver først, og det er sikkert litt vanskeligere å få tak i. Det du derimot kan gjøre, er å sjekke at pengesedlene dine er ekte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Linjene, ikke ant skoler. Valg 1: Elenergi 3 skoler Valg 2: Varmepumpe 1 skole Valg 3: Ikke satt noen valg 0 skoler Ja. du må fylle inn alle, ellers blir du satt nederst på ventelista der du søker Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja. du må fylle inn alle, ellers blir du satt nederst på ventelista der du søker Det ble ikke jeg. Gikk ikke søkefristen for vgs ut 1. mars? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tror den ble utsatt til i dag 3. mars. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja. du må fylle inn alle, ellers blir du satt nederst på ventelista der du søker Det ble ikke jeg. Gikk ikke søkefristen for vgs ut 1. mars? Nei, tror de var den 3dje. Lenke til kommentar
Audere Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er gjennomsnittlig saltinnhold i verdenshavene konstant, eller synker/øker det? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det øker etter hvert som mineraler blir tilført fra grunnen. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja. du må fylle inn alle, ellers blir du satt nederst på ventelista der du søker Kilde ? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg vil tro at det øker, men vet ingen ting sikkert. Grunnlaget for det er at vann hele tiden renner ut i havet, go da drar det med seg mineraler og salter fra jorden og grus og lignende som det renner i. Når det fordamper, så ligger saltet igjen i vannet, men rent vann regner ned på fjellet og drar med seg nye salter og mineraler. Men igjen, så skjønner jeg da ikke hvorfor vi ikke har ekstremt salte hav. Nei, jeg vet ikke Lenke til kommentar
GeO Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja. du må fylle inn alle, ellers blir du satt nederst på ventelista der du søker Kilde ? Han spøker. Jeg hadde kun ett alternativ på VIGO-listen min de to siste årene jeg søkte på VGS-plass, og det gikk fint. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Han spøker. You cannot joke on the internet ! It will get you killed. Men ok. Takk og lov. Trodde det var forandring når man søkte andre året. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Men igjen, så skjønner jeg da ikke hvorfor vi ikke har ekstremt salte hav. Vi har faktisk ekstremt salte hav. Så salte at det er farlig å drikke det til og med. Bare så du vet det. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg minner om reglene for tråden: Ingen support: Dette er ikke en tråd der du skal spørre om dataproblemer, hvilken mobil du bør velge, om samlivsproblemer eller andre irrelevante ting. Dette har vi andre tråder og kategorier til. Et innlegg er fjernet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
GeO Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Han spøker. You cannot joke on the internet ! It will get you killed. Men ok. Takk og lov. Trodde det var forandring når man søkte andre året. Nja, siden jeg ble usikker på reglene for førsteårssøknad så sjekket jeg dette selv nå. Siterer fra vilbli.no: Søker du Vg1? Du må oppgi tre alternative Vg1 i prioritert rekkefølge. Dette gjelder også ved omvalg. Fører du opp færre enn tre ønsker, vil du kunne bli plassert på et utdanningsprogram du ikke har søkt. Slik jeg tolker dette så MÅ man ikke føre opp tre ønsker. Hvis du har et snitt fra ungdomsskolen på 5,8 så kan du for eksempel regne med at ett alternativ er nok. Men hvis du vil være på den sikre siden, og så videre. Det skader jo uansett ikke å føre dem opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå