Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at det øker, men vet ingen ting sikkert.

 

Grunnlaget for det er at vann hele tiden renner ut i havet, go da drar det med seg mineraler og salter fra jorden og grus og lignende som det renner i. Når det fordamper, så ligger saltet igjen i vannet, men rent vann regner ned på fjellet og drar med seg nye salter og mineraler.

 

Men igjen, så skjønner jeg da ikke hvorfor vi ikke har ekstremt salte hav.

 

Nei, jeg vet ikke :)

Lenke til kommentar

Jeg minner om reglene for tråden:

 

Ingen support: Dette er ikke en tråd der du skal spørre om dataproblemer, hvilken mobil du bør velge, om samlivsproblemer eller andre irrelevante ting. Dette har vi andre tråder og kategorier til.

 

Et innlegg er fjernet.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Han spøker.

 

You cannot joke on the internet ! It will get you killed.

 

Men ok. Takk og lov. Trodde det var forandring når man søkte andre året.

Nja, siden jeg ble usikker på reglene for førsteårssøknad så sjekket jeg dette selv nå. Siterer fra vilbli.no:

 

Søker du Vg1?

 

Du må oppgi tre alternative Vg1 i prioritert rekkefølge. Dette gjelder også ved omvalg. Fører du opp færre enn tre ønsker, vil du kunne bli plassert på et utdanningsprogram du ikke har søkt.

Slik jeg tolker dette så MÅ man ikke føre opp tre ønsker. Hvis du har et snitt fra ungdomsskolen på 5,8 så kan du for eksempel regne med at ett alternativ er nok. Men hvis du vil være på den sikre siden, og så videre. Det skader jo uansett ikke å føre dem opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...