Vaffel89 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvordan vet et kamera når du holder det sidelengs og tar bilder? 9013480[/snapback] Har jeg å lurt på.... mulig det er no sånn liten sak inne i kameraet som finner ut hvordan det er snudd? sånn som det er i fly, gyroskop heter det kanskje? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 At vi er "høyt utviklet" og "intelligente" vil jeg nå ikke si.. 9021575[/snapback] I forhold til de andre artene på jorden så.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hvordan vet et kamera når du holder det sidelengs og tar bilder? 9013480[/snapback] Har jeg å lurt på.... mulig det er no sånn liten sak inne i kameraet som finner ut hvordan det er snudd? sånn som det er i fly, gyroskop heter det kanskje? 9022494[/snapback] Det er en et lite "hus" som har mange pinner i veggene, og det er en liten kule mitt i huset, kulen kortslutter noen pinner. Og da kan kameraet merke hvilken vei det holdes... Endret 7. juli 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Sitter og ser på Harry Potter og merker så sjukt mange feil, noen av dem mer alvorlig enn andre. I den første filmen er det en av de som ikke beveget munnen når personen sa en setning, og i en av filmene beveger arret på pannen seg fra høyre til venstre side... Kom igjen, hvordan er det mulig å gjøre slike feil? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Harry Potter-serien her vel mer feil enn de andre.. Du ser mer på Movie Mistakes. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvor lang ned i vannet stikker Kielferja når den er lasta med folk? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvor lang ned i vannet stikker Kielferja når den er lasta med folk? 9023711[/snapback] Hehe... planlegger du å bygge havn? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvor mye kjøtt spiser Norge? Altså alle innbyggerne i Norge. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kan man kjøpe plutonium til å ha hjemme? Hva skjer om man får sånn radioaktivt gugg på seg? Muterer man som på tegnefilm? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Ja Pekkedrolten, prøv å finn en radioaktig edderkopp, bli bitt og så får du superkrefter. Edit: Det virkelige svaret er at det kommer an på, enten dør du fordi det er så dødelig, eller så etser det vekk huden din, men at du samtidig overlever. Endret 7. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ok. Hvis ikke skulle jeg blitt superman 2,0 Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvor lang ned i vannet stikker Kielferja når den er lasta med folk? 9023711[/snapback] Hehe... planlegger du å bygge havn? 9024291[/snapback] Ikke store planene ^^ Var på båten før idag og kom til å tenke Lenke til kommentar
Matias Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det skyldes at luft har elendig varmeledende effekt =) Hadde du helt vann på ovnen, hadde du økt luftfuktigheten og da hadde du kjent varmen mye bedre ettersom vann leder temperatur godt =) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Damp leder varme relativt dårlig, og det at hele badstuen er av tre gjør at du ikke blir brent, siden tre leder varme rundt tusen ganger dårligere. Hadde du f.eks satt deg på en spiker i treet så hadde du brent deg på sekundet. Kan tro at du kan oppholde deg der så lenge du vil, bare du drikker vann, eller blir du å besvime hvis du sitter der over en lengere periode. Endret 7. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 En annen (litt dum) ting, er du sikker på det var grader celcius og ikke farenheit? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 høydeforskjellen i badstu har mye å si! sist jeg var i badstu fikk jeg skikkelig vondt av varme hvis jeg sto på benken tror det var 80 grader på vår høyde, når vi satt Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvordan regnes egentlig alkoholprosent? På en flaske øl står det gjerne at alkoholprosenten er 4,7%. Dette regner jeg med at vil si hvor stor del av ølet som har alkohol i seg. Hvordan finner man da ut hvor mye alkohol kroppen tar til seg? Når man regner alkohol i kroppen snakker man jo om promille... Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Promille er tusendelen alkohol som befinner seg i blodet. Prosent er hundredelen som befinner seg i væsken. Ikke helt sikker på om jeg skjønte spørsmålet da... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Var kanskje dårlig formulert ja. Hvor mye av alkoholen i f.eks. en flaske øl tar kroppen til seg? Altså hvor mye av alkoholen trekkes inn i blodet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå