Barcarolle Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Da betaler du med gavekortet som om det var en pengeseddel. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Så det er bare å gå inn på filmweb.no og bestille med visa via der. For så å betale for billetten når jeg kommer på kinon? Lenke til kommentar
reverto Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet hva det koster å drifte en 40 watts lyspære uavbrutt i 90 dager? Med utgangspunk i 37,74 øre/kWh som pris. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kanskje ikke et snedig spørsmål, men jeg poster det likevell. Hvordan kan jeg betale for en kinobillett med et gavekort jeg har? Supportspørsmål er ikke lov i denne tråden. Denne tråden er for snedige spørsmål, som dette Hvor tung er verdens tyngste gass? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet hva det koster å drifte en 40 watts lyspære uavbrutt i 90 dager? Med utgangspunk i 37,74 øre/kWh som pris. Er ikke det bare å regne ut da? Innlegg nr. 1000 Lenke til kommentar
reverto Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Ja, det er bare å regne det ut... om du vet hvordan. Om du i stedet har lyst til å forklare meg hvordan jeg skal regne det ut, så går det for det samme. Selv om det sannsynligvis er mer tidkrevende. Endret 7. februar 2008 av reverto Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Så det er bare å gå inn på filmweb.no og bestille med visa via der. For så å betale for billetten når jeg kommer på kinon? Næ, det tror jeg ikke. Kan du ikke bare ringe kinoen, reservere en plass og så betale i skranken før du skal se filmen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jo. Det er nok det jeg må gjøre ja. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Er prostisusjon lov i norge? skal ha prøve i morgen. er ganske usikker på det. Noen sier det er lov, mens andre sier at det ikke er lov. Endret 7. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, det er bare å regne det ut... om du vet hvordan. Om du i stedet har lyst til å forklare meg hvordan jeg skal regne det ut, så går det for det samme. Selv om det sannsynligvis er mer tidkrevende. 90dager=2160 timer 40W=0.04kW 37,74 øre/kWh 37.74*(0.004*2160)=326 øre=3.26 kr riktig? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hvor tung er verdens tyngste gass? Slenger meg med på den. Tipper Radon. Endret 7. februar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er prostisusjon lov i norge? skal ha prøve i morgen. er ganske usikker på det. Noen sier det er lov, mens andre sier at det ikke er lov. Det er de som kjoper som blir straffet. Og hallikvirksomhet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet hva det koster å drifte en 40 watts lyspære uavbrutt i 90 dager? Med utgangspunk i 37,74 øre/kWh som pris. 90 dager = 24*3600*90 sekunder 40 W = 40 J/S energien brukt = 40 J/s * (24*3600*90)s ((40*24*3600*90) J / 3 600 000 J) * 0,3774 kr = prisen? Tatt kjapt utifra egen ressonering og uten kalkulator Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er prostisusjon lov i norge? skal ha prøve i morgen. er ganske usikker på det. Noen sier det er lov, mens andre sier at det ikke er lov. Det er ikke direkte ulovlig å være prostituert, men det ER ulovlig å være horekunde på godt norsk. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Får bare beklage om jeg virker umåtelig tett, chokke og khaffner. Men er det 3,26 kr eller 32,60 kr som blir sluttsummen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvor tung er verdens tyngste gass? Slenger meg med på den. Tipper Radon. Lars er uenig. Wolframheksafluorid (WF6) er den tyngste gassen ved romtemperatur (13.1 g/L). Når det kommer til grunnstoff og molar masse så slår nok Ununoctium det meste (selv om man ikke helt er sikker på hvilke fysikalske egenskaper det besitter). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Får bare beklage om jeg virker umåtelig tett, chokke og khaffner. Men er det 3,26 kr eller 32,60 kr som blir sluttsummen? 32,61 (avrunding) fikk jeg, kom på at Windows normalt har kalkulator . Men som sagt, jeg tror det er riktig fremgangsmåte. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Er prostisusjon lov i norge? skal ha prøve i morgen. er ganske usikker på det. Noen sier det er lov, mens andre sier at det ikke er lov. jeg leste denne litt kjapt og så ikke ordet "ha" - dermed "er prostitusjon lov i norge? skal prøve i morgen" he he Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ringelistene til telefonselgerne eller "ikke bli ringt av telefonselgere"-liste? Førstnevnte forekommer av at man har et telefonnummer og punkt 2 må man kontakte brønnøysundregisteret jeg vil aller helst inn på listene til telefonselgere... men blir aldri ringt opp av noen ingen som vet hvordan jeg kommer meg inn på disse listene? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvor tung er verdens tyngste gass? Slenger meg med på den. Tipper Radon. Lars er uenig. Wolframheksafluorid (WF6) er den tyngste gassen ved romtemperatur (13.1 g/L). Når det kommer til grunnstoff og molar masse så slår nok Ununoctium det meste (selv om man ikke helt er sikker på hvilke fysikalske egenskaper det besitter). Aerogel veier rundt tre ganger mer enn luft. Dette er pga. det består av 99.8% luft. Vil en bit aerogel stige oppover, eller kanskje flyte rundt i luften som om den er fktløs i et rom fyllt med gass som er tyngre enn aerogelen? Spørsmålet baserer på at aerogelen klarer å holde litt på luften inni seg, så den ikke blir fyllt med den samme tunge gassen som omgivelsene emd en gang) Hadde vært artig å se noe som er fast form flyte rundt i luften som om det er vektløst på jorden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå