Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Bokser smelter de, tror jeg. Flasker blir vasket mange ganger før de blir smeltet om.

9000801[/snapback]

 

Du kan og se på hvor mange "firkanter" som er på bunnen av en flaske for å se akkurat hvor mange ganger dette har blitt gjort. Jeg mener å tro at de ikke gjør det mer enn 16 ganger pr flaske før de blir smeltet om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bokser smelter de, tror jeg. Flasker blir vasket mange ganger før de blir smeltet om.

9000801[/snapback]

 

Du kan og se på hvor mange "firkanter" som er på bunnen av en flaske for å se akkurat hvor mange ganger dette har blitt gjort. Jeg mener å tro at de ikke gjør det mer enn 16 ganger pr flaske før de blir smeltet om.

9000852[/snapback]

 

Firkantene har faktisk ingenting med hvor mange ganger flaskene har blitt vasket å gjøre.

Lenke til kommentar
Hvor mange mil er det fra Oslo til Stockholm hvis man kjører E18?

8994125[/snapback]

Og det snedige er? :hrm:

 

Hvorfor sees jentenes pupper som "sexy" og "intimt" og må derfor tildekkes, og ikke guttenes?

9000999[/snapback]

Vel siden vi aldri har gjort det tenker vi aldri på det, og det er helt normalt å ikke gå med BH som mann (:p). Men hos kvinner er det helt spesielt. De er tildekket, og da blir det noe mystisk og magisk med pupper. Hadde de gått uten BH hele tiden hadde det vært like normalt som menns bryster. Det har eventuelt noe psykologisk med at barn patter på de, samt kvinnediskriminering kan ha noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Hvor mange mil er det fra Oslo til Stockholm hvis man kjører E18?

8994125[/snapback]

Og det snedige er? :hrm:

 

Hvorfor sees jentenes pupper som "sexy" og "intimt" og må derfor tildekkes, og ikke guttenes?

9000999[/snapback]

Vel siden vi aldri har gjort det tenker vi aldri på det, og det er helt normalt å ikke gå med BH som mann (:p). Men hos kvinner er det helt spesielt. De er tildekket, og da blir det noe mystisk og magisk med pupper. Hadde de gått uten BH hele tiden hadde det vært like normalt som menns bryster. Det har eventuelt noe psykologisk med at barn patter på de, samt kvinnediskriminering kan ha noe med det å gjøre.

9001230[/snapback]

 

Kvinnediskriminering..? Jeg kjenner hvertfall ingen som med glede vandrer nedover karl johan uten BH.

 

 

 

  Hvis man kaster kokene varmt vann inn i et sted hvor det er -20 C, vil det da ta lenger tid for det vannet å fryse enn hvis man kaster kaldt vann inn i det samme stedet?

Godt spørsmål. Mest sannsynlig vil vannet bli til snø i motsetning til is ( det varme ), imens det kalde vannet vil fryse. Kjenner ikke helt til den "kritiske" temperaturen for når det intreffer, så kan desverre ikke gi et konkret og sikkert svar!

 

Mao: Ved den rette temperaturen vil det varme vannet "fryse" kjappere enn det kalde. Dette pga. mellomrommet mellom partiklene i vannet, og vannets lyst til å fordampe. ( PS: Dette er avhengig av at vannet kastes ut i rommet og at luftfuktigheten er naturlig lav. )

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Kvinnediskriminering..? Jeg kjenner hvertfall ingen som med glede vandrer nedover karl johan uten BH.

 

Jeg kjenner mange, men de bruker som regel en singlet, topp eller liknende.

 

Men nok OT nå.

9001314[/snapback]

 

Da blir det jo NØYAKTIG det samme....!

Lenke til kommentar
Nei, det blir ikke nøyaktig det samme. En BH er en BH.

9001340[/snapback]

 

Det er prat om å tildekke brystene, noe som blir det samme om det er en BH eller en topp.

 

Hvor mange timer er lovlig å jobbe i Norge?

Kommer helt annpå om du har skiftarbeid, turnus eller dagtid. Hovedregelen er 40 timers uke, og 200 timer overtid per kallenderår. Den totale arbeidstiden ( overtid + alminnelig arbeidstid ) må ikke overstige 14 timer på en enkelt arbeidsdag.

 

Maksimal tillatt overtid per kallenderår er 400 timer. Ved overtid ut over hovedregelen (200 timer) skal det inngåes skriftlig avtale direkte med hver enkelt arbeidstaker.

 

Dog, alt dette kommer helt annpå tariffavtaler, om du er ansatt turnus/heltid/deltid/dagtid/natt/skift etc.

Lenke til kommentar
BH har flere funksjoner enn bare å skjule dem. Den holder dem også oppe osv. Noe som igjen da spiller ut på at de ønsker å se vakre ut.

9001247[/snapback]

 

Kvinner som ikke bruker BH får hengepupper i en tidlig alder. Derfor, HUSK BH FOR POKKER!

9001643[/snapback]

Er ikke en av grunnene til hvorfor de bruker BH (Brystholder) fordi de skal holdes oppe, og det ikke skal bli så mye slit på ryggen til dama?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...