Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wiki sier:
The proximate cause for contagious yawning may lie with mirror neurons, i.e. neurons in the frontal cortex of certain vertebrates, which upon being exposed to a stimulus from conspecific (same species) and occasionally interspecific organisms, activates the same regions in the brain.[13] Mirror neurons have been proposed as a driving force for imitation which lies at the root of much human learning, e.g. language acquisition. Yawning may be an offshoot of the same imitative impulse. A 2007 study found that children with autism spectrum disorders, unlike typical children, did not yawn after seeing videos of other people yawning; this supports the claim that contagious yawning is based on the capacity for empathy.[14]

*Gjesp*

Lenke til kommentar

Hvorfor er hvor fyllesjuk man blir så veldig subjektivt?

 

Jeg merker at jeg kan drikke omtrent så mye jeg vil (så lenge jeg ikjke blander sterk og svak alkohol) og ikke bli fyllesjuk. Mens mange andre blir gjerne veldig dårlig av bare små mengder, selv om de drikker vannf ør de legger seg osv.

Lenke til kommentar
På digg.com kommer det til stadighet opp artikler og filmer om Anonymous mot scientologists. Noen som kort kan forklare hva den saken handler om?

 

Jeg fant begge to på wikipedia, men det var så komplisert forklart og side opp og side ned.

Har du ikke hørt det? Det er krig! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=900935&hl=

Masse bra å lese i den tråden, men kort forklart så er det Anonymous som har erklert krig mot The Church of Scientology over nettet. De har hacka hjemmesider og det har vært aksjoner og 10. februar kl. 12.00 skal det være protestaksjoner over hele verden. Jeg anbefaler deg å lese i tråden jeg linka til.

Lenke til kommentar
Jeg trenger en emulgator som jeg sikkert har i huset; jeg må binde sammen noe fett og vann. forslag?

Prøv Zalo eller lignende oppvaskmiddel.

Det gjorde ikke jobben; jeg trenger noe som gjør en hjemmelaget hudkrem stivere, nå har den konsistensen til utvannet youghurt. Funker Pektin?

 

Trietanolamin :p har dere laget hudkrem på skolen?

 

Men tror det var noe med egg som fungerte som en emulgator eller no.. er ikke sikker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...