Frigata Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Eg har ikkje tilgang til Britneys medisinske journal, men eg går utifrå at ho har eggstokkar- og ikkje testiklar. Svaret er dermed at Britney har 0 testiklar. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvorfor lager noen katter sånne lyder som dette når de blir klødd på ryggen? Hjerneskade? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sikkert av samme grunn som at noen hunder rister med beinet når man treffer det riktige stedet Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hva står forkortelsene i pc-en for? Og hva forkortelsene i resten av pc-en? F,eks. prosessor - cpu nå mener jeg ikke hva selve ordet PC står for, Men innholdet. skjermkortet, Hovedkortet, OSV Endret 2. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) CPU-Central processing unit GPU-Graphic processing unit De jeg (tror) jeg kan. Endret 2. februar 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ram- random access memory DDR-RAM -Double data rate random access memory Blir for mange og nevne alle ram men RAID- Redundant array of independent disks NB Northbridge (intel) memory controller hub (MCH) SB Southbridge (intel) I/O Controller Hub (ICH) USB -Universal serial bus ATA .Advanced technology attachment IDE - Integrated drive electronics PATA -Parallell ATA for å ikke mikse den med S-ATA S-ATA -Serial ATA Endret 2. februar 2008 av War Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 nå mener jeg ikke hva selve ordet PC står for Personal computer. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Har ikke Hovedkort og strømforsyning noe? + takker for de svarene jeg har fått Endret 2. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Strømmforsyning- PSU - power supply unit Hovedkort har få forkortelser, blir mest omtalt etter brikkesettet som for eks Nforce 780 , intel x 38 osv. PCB -printed circuit board PWB- printed wiring board PCA -printed circuit assembly PCBA-printed circuit board assembly Disse navnene bruker man ikke med mindre man lager egene hovedkort og er 80 år gammel. Endret 2. februar 2008 av War Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 nå mener jeg ikke hva selve ordet PC står for Personal computer. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Strømmforsyning- PSU - power supply unit Hovedkort har få forkortelser, blir mest omtalt etter brikkesettet som for eks Nforce 780 , intel x 38 osv. PCB -printed circuit board PWB- printed wiring board PCA -printed circuit assembly PCBA-printed circuit board assembly Disse navnene bruker man ikke med mindre man lager egene hovedkort og er 80 år gammel. ok, hva er et brikkesett? har det noe med socket-en å gjøre? Endret 2. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det er somregel northbridge og southbridge man snakker om da. Ikke socket nei det er kun prosessor ramma som cpu passer i. Her ser du hva dem "gjør" Endret 2. februar 2008 av War Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg er ikke så god på dette med brikkesett, men et brikkesett er vel det som styrer alt mellom CPU, GPU, RAM og harddisk og som kontrollerer alt på alle portene på hovedkortet (smør på flesk kanskje? :/ ). Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Les om døde piksler her. mitt spørsmål: Hvordan kan massering av skjermflaten aktivere/reparere enslige transistorer? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvordan kan kroppen bli "lei" av spesielle type mat og drikke, og ikke andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvor mye vann på en dag må en drikke før det blir farlig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Var jo ei dame som døde etter å ha drukket over 10 liter vann på et radioshow..kanskje det du tenker på? Det blir farlig når forholdet mellom salt og vann i kroppen blir for skjevt. Hun hadde klaget over voldsom hodepine like etter showet, og døde en stund etterpå. Endret 2. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jo, men tenkte mer på sånn vanlig sitte å drikke fordi man er tørst. Drukket kanskje 2 liter daglig de siste 3 dagene noe som er VELDIG mye mer enn hva jeg drikker til vanlig, og ble bare litt nyskjerrig. Regner med jeg overlever noen dager til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nesj. 2 liter om dagen er anbefalt for helt normal helse og kosthold. Alle treningsfolk skal drikke et par liter om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Okei. Takk for at du økte mitt hode sin "forventet levealder"-verdi med ganske masse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå