Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

En syre-base-reaksjon er på en måte overføring av en hydrogenkjerne. Hvorfor sier man hydrogenkjerne og ikke proton? Er det at man skal åpne for at det også kommer et nøytron lag med protonet (hydrogen kan jo ha opptil 2 protoner)?

Lenke til kommentar
Hva gjør jeg når pakken jeg bestilte 13 desember fra usa ennå ikke er kommet?

Den har vert i Polen siden 3 januar.

 

 

Du ringer logistikkpartneren som fraktar jakka di hit til Noreg, that is.

HÆ? Jeg er skikkelig treg her nå, så vist det var et svar til meg fatter jeg ingen ting :blush:

 

 

Lurer på en ny ting også; kan jeg bytte/få igjen pengene på expert? Man har vel noe angre rett?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du har bare angrerett over fjernsalg, ala over internett, telefon, brev. Men de fleste butikker gir enten tilgodelapp eller mulighet til å bytte varen inn med en anna en så lenge embalasjen ikke er brutt.

 

Ikke sikker på hva slaks angrerett expert har. Du kan jo prøve. (Dette går ut fra at varen fungerer som den skal).

Lenke til kommentar
Du har bare angrerett over fjernsalg, ala over internett, telefon, brev. Men de fleste butikker gir enten tilgodelapp eller mulighet til å bytte varen inn med en anna en så lenge embalasjen ikke er brutt.

 

Ikke sikker på hva slaks angrerett expert har. Du kan jo prøve. (Dette går ut fra at varen fungerer som den skal).

"Rart", hvorfor er det bare angre rett ved fjernsalg?

 

HÆ? Jeg er skikkelig treg her nå, så vist det var et svar til meg fatter jeg ingen ting :blush:

Du forhører deg med spedisjonsfirmaet angående pakkens status :p

Eller for å si det enkelt ringer du bare til fraktselskapet og spør hvor i %#l¤¤%& det blir av jakka di :thumbup:

Åja slik :) Vel jeg sente en mail til dem men alt de sa var et den var i polen :/

Lenke til kommentar
Du har bare angrerett over fjernsalg, ala over internett, telefon, brev. Men de fleste butikker gir enten tilgodelapp eller mulighet til å bytte varen inn med en anna en så lenge embalasjen ikke er brutt.

 

Ikke sikker på hva slaks angrerett expert har. Du kan jo prøve. (Dette går ut fra at varen fungerer som den skal).

"Rart", hvorfor er det bare angre rett ved fjernsalg?

For når du handler over nettet og via telefon så vet du ikke hvordan produktet er, mens når du er i butikken så er du fullt klar over hva du faktisk kjøper.

Lenke til kommentar
En syre-base-reaksjon er på en måte overføring av en hydrogenkjerne. Hvorfor sier man hydrogenkjerne og ikke proton? Er det at man skal åpne for at det også kommer et nøytron lag med protonet (hydrogen kan jo ha opptil 2 protoner)?

Det er helt vanlig å snakke om protoner i forbindelse med syre-basereaksjoner. Å ta spesielle hensyn til andre isotoper av hydrogen er det liten vits i, siden de er for like å regne, kjemisk sett.

 

Og hvorfor har ikke Pepsi saksøkt CCC for å kopiere Pepsi Cola (til Cola Zero).

Er jo samme ekle smaken, jo.

Nehei. Zero smaker ganske likt som vanlig Cola, mens Pepsi Max har en smak som skiller seg mer fra moderproduktet (regulær Pepsi). Iallfall synes jeg det. :)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte frikort den 15. januar og det har fortsatt ikke kommet. Jeg prøvde å bestille igjen, men da stod det at man kun kunne bestille en gang per år.

 

Skal det ta så lang tid før det kommer? Er det noen som har et nummer jeg kan ringe å klage? Behøver sjefen å ha den frikort-lappen, eller holder det bare at jeg har bestilt?

Lenke til kommentar
Hva gjør jeg når pakken jeg bestilte 13 desember fra usa ennå ikke er kommet?

Den har vert i Polen siden 3 januar.

 

Du spørr ikke her siden support ikke er lov her.

 

Edit: Samme gjelder for deg, du som er rett over meg. Ingen support her.

 

EDIT2: supportreglen går også for du som posted under meg...

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...