Tygg3n Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kvifor lurer du på kor stort utstyr Kristoffer Schau har, er vel eit beire spørsmål.. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor får vi lyst til å kaste opp når vi ser ekle ting? Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kvifor lurer du på kor stort utstyr Kristoffer Schau har, er vel eit beire spørsmål.. Det var et spørsmål som passer bra inn i tråden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kvifor lurer du på kor stort utstyr Kristoffer Schau har, er vel eit beire spørsmål.. Det var et spørsmål som passer bra inn i tråden. Ja, støttes. Det var det egentlig denne tråden ble laget for. Snedige spørsmål. Altså, rare spørsmål. Ikke matematiske eller tekniske spørsmål, men snedige. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva er grunnen til at man får røde øyne og store pupiller om man røyker cannabis? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor funker så si bare fingeren på touchpad? Har prøvd enn drøss med ting, men så si bare fingeren funker. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor funker så si bare fingeren på touchpad? Har prøvd enn drøss med ting, men så si bare fingeren funker. Fra wikipedia.org/wiki/Touchpad: Touchpads operate in one of a few different ways, all of which entail sensing the capacitance of a finger, or the capacitance between sensors. This is why they will not sense the tip of a pencil or other similar implement. Gloved fingers may be problematic (such as in a cleanroom environment) but can sometimes work. Moist, sweaty, or calloused fingers can be problematic for those touchpads that rely on measuring the capacitance between the sensors. Touchpad-en måler altså fingerens kapasitans. Penner og lignende gir ikke slike "utslag", dermed har det ingen effekt. Tror jeg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvordan virker skjermene pa mobiler da? Hvilke type skjerm er det? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Her er en video om hvordan touch-skjermen på iPhone fungerer. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Link til samme pa youtube feks? Har ikke i*something* installert sa far ikke sett den. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Quick Time mener du? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Liten ting jeg har lurt på litt, hvordan har det seg at når noen later som om de skal hive noe på med eller hive no til meg så lukker jeg auene ? Jeg lukker øynene selv om jeg vet at de ikke hiver no... Jeg er heller ikke redd for at no skal treffe øynene mine, syns det er litt merkli Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det er reflekser m-t Kompisen min driver å hopper mot meg og skriker hele tiden og sier at "DU SKVATT DU!!!". Så jeg sier at det er reflekser, men neida, den barnslige idioten skjønner ikke såpass. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Underbevisstheten din vil "se" at ballen kommer, og vil derfor sende signaler til musklene dine og si at nå må de beskytte øynene dine. Og muligens dukke. Dra til han og si "reflekser", så vil han gi seg. Endret 20. januar 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Kan noen fortelle meg litt om økonomiske kriser? Kan noen også fortelle meg om de som var på 30 tallet? Endret 20. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Forskjellen på å skvette og en refleks er? En hurtig refleks for å innstille kroppen på fare som kalles å skvette? Batnobbit? Krakket i New York? Har om det i nyere historie nå, men nei, kan ikke si noe Endret 20. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvor mange tekstikler hadde Adolf? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Mente a ha funnet ut at han hadde 3. edit; rephrased. Endret 20. januar 2008 av Ståle Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Mente a ha funnet ut at han hadde 3. edit; rephrased. Haha stakkar Adolf :!: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ikke løye han var Pissed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå