elbeem Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvorfor bruker man kunstig latter i TV-serier, men ikke på film? Er det for å gi seerne følelsen av at det er publikum til stede i opptaket, i såfall hvorfor? Eller er det for at seerne skal vite når de skal le og når de ikke skal le? I så fall, latterlig. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 det er lettere og le når andre ler med deg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Og hva kan tas på et speil slik at det ikke blir dogg på det når jeg dusjer?(belegge, eller spary eller noe..) jeg så på tv en gang, at og smøre barberskum på speilet, så vil det ikke dogge edit: skulle redigert siste innlegg kom jeg på :S Endret 12. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Og hva kan tas på et speil slik at det ikke blir dogg på det når jeg dusjer?(belegge, eller spary eller noe..) Varm spegelet med ein hårfønar eller noko. Det er fordi spegelet er kaldt at vatnet i lufta kondenserar og legg seg på overflata. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva er gjennomsnittslevetiden til en maur? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg så på tv en gang, at og smøre barberskum på speilet, så vil det ikke dogge edit: skulle redigert siste innlegg kom jeg på :S Jammen, korleis skal spegelet fungere om det er dekka av kvitt/blått barberskum? =o Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva må man gjøre for å bli tatt for blasfemi? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Edit: Bort med svaret mitt så fort som mulig! Endret 12. januar 2008 av Poor Leno Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva er gjennomsnittslevetiden til en maur? Hvilken art? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Og hva kan tas på et speil slik at det ikke blir dogg på det når jeg dusjer?(belegge, eller spary eller noe..) Maling neida, men jeg vet ivertfall att de finst noe som fjerner dogg fra kameralinser og sånt. Så går ut ifra att de funker på speil og. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 En liten ting jeg lurer på er: Hvorfor blir bokstaver omvendt i speilet mens feks armene ikke blir det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nå vet jeg ikke med speilet ditt, men alle speil jeg har vært borte i speilvender kroppen din også Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 En liten ting jeg lurer på er: Hvorfor blir bokstaver omvendt i speilet mens feks armene ikke blir det? De blir ikke omvent, men speilvendt. Og ja, armene blir speilvendt. http://en.wikipedia.org/wiki/Mirror Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja men en gang da jeg klødde meg på høyre siden av hodet så ble det på høyre siden. Men det kan være at jeg var veldig trøtt også. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hvordan plystre med 2 fingre i munnen? får det ikke til uansett hva jeg prøver på -MK- Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva er gjennomsnittslevetiden til en maur? Hvilken art? Vanlig norsk skogmaur, for eksempel? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja men en gang da jeg klødde meg på høyre siden av hodet så ble det på høyre siden. Men det kan være at jeg var veldig trøtt også. Kansje du har speilvendt speil Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Mener altså "å lese", ikke "og lese". Vet ikke hvordan den snek seg inn. Og skriften er jo tydeligvis NY i 2008 når Hardware fikk sitt nye design. Endret 12. januar 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har egentlig ingen anelse, men et par raske søk tyder på at de har en levetid på 45-60 dager. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Og hva kan tas på et speil slik at det ikke blir dogg på det når jeg dusjer? Vanleg handsåpe (t.d. av typen Lano) funkar ypperleg til dette formålet. -- Nytt spørsmål: Kor mange prosent av Noregs befolking (norske statsborgarar) er medlem av Statskyrkja? Endret 12. januar 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå