Lawliet Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvor finner jeg værstatistikker fra hele verden? I hodet til Simen1 tipper jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Friday er fra Freyja, som er germansk igjen. Frøya er selvsagt også en del av norrøn mytologi. Naturligvis Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva heter Non Safety Matches/Strike Anywhere Matches på norsk? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Eg meiner å ha sett ein plass at det heiter stormstikker. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Eg meiner å ha sett ein plass at det heiter stormstikker. De kan tennes på hvilken som helst overflate. (Friksjon) Lenke til kommentar
ecko Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ble de som skjøt 2pac tatt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nei, men konspirasjonsteoretikerne vil ha det til at Christopher Wallace aka. The Notorious B.I.G. var en av de som stod bak det hele. Det spørs om vi noensinne får vite sannheten om hva som skjedde med Tupac. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det spørs om vi noensinne får vite sannheten om hva som skjedde med Tupac. Det er like sannsynleg som om at me får vite den fulle og heile sanninga bak drapet på JFK, eller for den saks skuld om USA i det heile teke landa på månen. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 hvorfor er det så lett å glemme ting ? jeg gikk inn her for å poste et spørsmål om noe annet men med en gang jeg logga inn så var det blåst bort Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det spørs om vi noensinne får vite sannheten om hva som skjedde med Tupac. Det er like sannsynleg som om at me får vite den fulle og heile sanninga bak drapet på JFK, eller for den saks skuld om USA i det heile teke landa på månen. Vel, det vet vi allerede Jeg kan med 100% sikkerhet si at USA landet på månen... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jaha? Har du vært der og sjekka? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Så hvorfor blafret flaget? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det blafrer ikke. De brukte en oppned L som flaggstang, så det ser ut som det er full storm der oppe. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det blafrer ikke. De brukte en oppned L som flaggstang, så det ser ut som det er full storm der oppe. Jeg har også sett og hørt det, men saken er at flagget blafrer og vrir seg når astronautene skrur stanga ned i månen Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg har også sett og hørt det, men saken er at flagget blafrer og vrir seg når astronautene skrur stanga ned i månen Har du en youtube link elns til det? *edit Endret 6. januar 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 La oss overlate det til nedsnødde konspirasjonsteoretikere å innbille seg at vind er det eneste som kan påvirke et stykke tøy. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er jo kun når astronauten går forbi eller at de bærer flagget at det beveger på seg da! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Det er jo kun når astronauten går forbi eller at de bærer flagget at det beveger på seg da! Hvordan kan det bevege seg når noen bare går forbi? Vibrasjoner fra bakken? Endret 6. januar 2008 av SeaLion Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvordan kan det bevege seg når noen bare går forbi? Vibrasjoner fra bakken? People used to think that moons such as the Earth's moon had no atmosphere whatsoever. Now, however, measurements have shown that most of these moons are surrounded by a *very* thin region of molecules which can *almost* be called an atmosphere. Such is the case with the Moon. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå