Programvare Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor mange groper er det i en golfball? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor mange groper er det i en golfball? http://en.wikipedia.org/wiki/Golf_ball Ser ut til å variere... Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor lang tid tar det før A-post er framme hvis jeg bestiller nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor lang tid tar det før A-post er framme hvis jeg bestiller nå? Vil tippe rundt den 7. Kanskje den 6, men da har du "flaks" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvor lang tid tar det før A-post er framme hvis jeg bestiller nå? Fra posten.no: Framsendingstid Innen 1-2 dager i Norge, 2-4 dager i Europa og innen 10 dager til resten av verden Men her snakker de virkedager. Ville anta du har det på tirsdag om det blir sendt i morgen, men ikke stol på dette. @torswin: 6. er en søndag Endret 3. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor lang tid tar det før A-post er framme hvis jeg bestiller nå? Fra posten.no: Framsendingstid Innen 1-2 dager i Norge, 2-4 dager i Europa og innen 10 dager til resten av verden Men her snakker de virkedager. Ville anta du har det på tirsdag om det blir sendt i morgen, men ikke stol på dette. @torswin: 6. er en søndag Fant det: Der jeg bestiller fra står det at det er framme 1-2 dager etter bestilling, inkludert lørdag. Så da burde jeg ha det lørdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Hvis man lagde et leksion av Wikipedia, hvor mange sider hadde det blitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 @torswin: 6. er en søndag Skreiv "har du flaks"! Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis man lagde et leksion av Wikipedia, hvor mange sider hadde det blitt? 2.2 millioner artikler. Si hver artikkel i gj. snitt er 0.5 side. Da blir det ca 1 million sider. Det tilsvarer et tusenbinds leksikon hvor hvert bind har tusen sider. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Går det ann å gjenskape et menneske ved hjelp av et DNA (f.eks Hitler)? Tenker da på å gjenskape personen akuratt lik den var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Går det ann å gjenskape et menneske ved hjelp av et DNA (f.eks Hitler)? Tenker da på å gjenskape personen akuratt lik den var. Nå er et menneske mer enn bare genetikk. Eneggede tvillinger har jo like gener, men forsatt er de forskjellige individer. Derfor vil jeg påstå at det vil være veldig vanskelig, og praktisk talk umulig. Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Går det ann å gjenskape et menneske ved hjelp av et DNA (f.eks Hitler)? Tenker da på å gjenskape personen akuratt lik den var. Nå er et menneske mer enn bare genetikk. Eneggede tvillinger har jo like gener, men forsatt er de forskjellige individer. Derfor vil jeg påstå at det vil være veldig vanskelig, og praktisk talk umulig. Det var jo noen som ville gjøre det for å få Hitler dømt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Personen ville jo ikke bli den samme selv om den var genetisk lik da. Eneggede tvillinger er jo vidt forskjellige personer selv om de har de samme genene Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hvor kan jeg laste ned bøker og lydbøker? Orker ikke dra på biblioketet... Endret 4. januar 2008 av Kakestykke Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Hvor kan jeg laste ned bøker og lydbøker? Orker ikke dra på biblioketet... Gjerringknarken.com Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hvis man lagde et leksion av Wikipedia, hvor mange sider hadde det blitt? 2.2 millioner artikler. Si hver artikkel i gj. snitt er 0.5 side. Da blir det ca 1 million sider. Det tilsvarer et tusenbinds leksikon hvor hvert bind har tusen sider. Det er den engelske, den norske har derimot 9 millioner artikler. Edit: Var visst en skrivefeil skulle jeg tro, egentlig skal den bare ha 145,683 >.> Edit2: lol, de norske regnet med alle sidene, og da ble det 9 millioner... Endret 4. januar 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Hvor lang tid tar det før A-post er framme hvis jeg bestiller nå? Fra posten.no: Framsendingstid Innen 1-2 dager i Norge, 2-4 dager i Europa og innen 10 dager til resten av verden Men her snakker de virkedager. Ville anta du har det på tirsdag om det blir sendt i morgen, men ikke stol på dette. @torswin: 6. er en søndag 10 dager til resten av verden? dem bruke særiøst 14 daga på å sende en pakke fra oslo til finnmark Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Det er annerledes med pakke. 1-er-pakker er prioritet, de skal være framme dagen etter, mens 2-er- og 3-er-pakker tar lengre tid. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Det er vel forsåvidt kallenavnet hans. BJ for Bjørn Johan. Du tenker litt vel koffert, gjør du ikke? Hvorfor sier vi "koffert" egentlig? Fordi man tenker firkanta og kofferten er firkanta? Eller hva er egentlig sammenhengen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Snørr består som kjent for det meste av vann. Hva er resten? Hva gir det den slimete konsistensen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå