Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lang tid tar det før A-post er framme hvis jeg bestiller nå?

Fra posten.no:

 

Framsendingstid

Innen 1-2 dager i Norge, 2-4 dager i Europa og innen 10 dager til resten av verden

 

Men her snakker de virkedager. Ville anta du har det på tirsdag om det blir sendt i morgen, men ikke stol på dette.

 

@torswin: 6. er en søndag ;)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det før A-post er framme hvis jeg bestiller nå?

Fra posten.no:

 

Framsendingstid

Innen 1-2 dager i Norge, 2-4 dager i Europa og innen 10 dager til resten av verden

 

Men her snakker de virkedager. Ville anta du har det på tirsdag om det blir sendt i morgen, men ikke stol på dette.

 

@torswin: 6. er en søndag ;)

 

Fant det:

 

Der jeg bestiller fra står det at det er framme 1-2 dager etter bestilling, inkludert lørdag. Så da burde jeg ha det lørdag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Går det ann å gjenskape et menneske ved hjelp av et DNA (f.eks Hitler)? Tenker da på å gjenskape personen akuratt lik den var.

Nå er et menneske mer enn bare genetikk. Eneggede tvillinger har jo like gener, men forsatt er de forskjellige individer. Derfor vil jeg påstå at det vil være veldig vanskelig, og praktisk talk umulig.

Lenke til kommentar
Går det ann å gjenskape et menneske ved hjelp av et DNA (f.eks Hitler)? Tenker da på å gjenskape personen akuratt lik den var.

Nå er et menneske mer enn bare genetikk. Eneggede tvillinger har jo like gener, men forsatt er de forskjellige individer. Derfor vil jeg påstå at det vil være veldig vanskelig, og praktisk talk umulig.

Det var jo noen som ville gjøre det for å få Hitler dømt.

Lenke til kommentar
Hvis man lagde et leksion av Wikipedia, hvor mange sider hadde det blitt?

 

2.2 millioner artikler. Si hver artikkel i gj. snitt er 0.5 side. Da blir det ca 1 million sider. Det tilsvarer et tusenbinds leksikon hvor hvert bind har tusen sider.

 

Det er den engelske, den norske har derimot 9 millioner artikler.

 

Edit: Var visst en skrivefeil skulle jeg tro, egentlig skal den bare ha 145,683 >.>

 

Edit2: lol, de norske regnet med alle sidene, og da ble det 9 millioner...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det før A-post er framme hvis jeg bestiller nå?

Fra posten.no:

 

Framsendingstid

Innen 1-2 dager i Norge, 2-4 dager i Europa og innen 10 dager til resten av verden

 

Men her snakker de virkedager. Ville anta du har det på tirsdag om det blir sendt i morgen, men ikke stol på dette.

 

@torswin: 6. er en søndag ;)

 

10 dager til resten av verden? dem bruke særiøst 14 daga på å sende en pakke fra oslo til finnmark :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...