stratosfære Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva er forskjellen på strategi og taktikk? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva er den mest behagelige måten å våkne opp på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva er den mest behagelige måten å våkne opp på? Erfaringsmessig så vil jeg si den beste måten å våkne på må være å få en blowjob Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) blowjob? (vet hva det er) Endret 3. januar 2008 av Den Gylne Apekatt Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva er forskjellen på strategi og taktikk? Det er vel snakk om forskjellig skala er det ikke? Du trenger en dyktig taktiker for å vinne et slag men en dyktig strateg for å vinne en krig... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 blowjob? (vet hva det er) Seriøst... Det er den beste måten å bli vekket på ever! Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Blowjob får meg bare til å tenke på at Idol-Glenn alltid kalte Bjørn-Whatever for "BJ" Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er vel forsåvidt kallenavnet hans. BJ for Bjørn Johan. Du tenker litt vel koffert, gjør du ikke? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fikk faktisk en kvise under øyelokket i dag når jeg sto opp. Så den fikk meg til å lure på hva er en kvise? hvordan oppstår den? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvordan fungerer lisensen til bøker/CD-er som er lånt på biblioteker? Hvor mye ekstra må de betale? Og hvem i huleste får glede av å skjære streker på bunnen som tar imot CD-ene? Endret 3. januar 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvordan fungerer lisensen til bøker/CD-er som er lånt på biblioteker? Hvor mye ekstra må de betale? Jeg pratet med en bibliotekar på en videregående skole og hun sa at de ikke betalte noe som helst ekstra med tanke på rettigheter på bøker og lydbøker. (Jeg spurte ikke om musikk-CDer eller DVD men regner med det er samme opplegget der.) De kjøpte bøker over disk i vanlige bokhandler og fikk faktura en gang per måned til biblioteket. Redigert: Ett support-spørsmål skilt ut i egen tråd. Endret 3. januar 2008 av Simen1 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvordan produseres sprøytespisser? Jeg har lest det et sted, men finner ikke kilden. Såvidt jeg husker er det et glassrør som strekkes (i oppvarmet tilstand) så det blir langt og tynt, og så kutter man det lange og tynne glassrøret i passe lengder. Er ikke sprøytespisser av metall? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvordan produseres sprøytespisser? Jeg har lest det et sted, men finner ikke kilden. Såvidt jeg husker er det et glassrør som strekkes (i oppvarmet tilstand) så det blir langt og tynt, og så kutter man det lange og tynne glassrøret i passe lengder. Er ikke sprøytespisser av metall? Hvordan lages de da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 På samme måte... Bare med metall http://en.wikipedia.org/wiki/Hypodermic_needle Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg husker jeg så hvordan det lages sprøytespisser (og sprøyter) på "Hvordan gjør de det?", som går på discovery og discovery science. Det går nesten hele tiden så følg med. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor kan jeg rette spørsmålene mine om klimaet vist jeg vil spørre "ekspertene", og få svar? Her vil du garantert få svar på det du måtte lure på angående klimaet. Men jeg vil spørre de som media forholder seg til om dette. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Han klimafyren hos aftenposten. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Han klimafyren hos aftenposten. Leser ikke Aftenposten har du link? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ring al gore han vet visst mer enn forskeran vet. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ring al gore han vet visst mer enn forskeran vet. Ja tydelig vis. -___-; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå