Kakofoni Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg fant, jeg fant! Grahams nummer. Det er så stort at det ikke kan skrives i potens, men har sin egen notasjon, G. Om noen forstår dette, så er jo det flott: Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg sover veldig dårlig når det er kaldt på rommet mitt. Mye på grunn av at nesa mi reagerer med en gang, dvs den begynner å renne, masse! Men nå som jeg har vært våken lenge å er varm og god, hvorfor slutter det ikke å renne i nesa da? Og dette er ikke engangstilfelle heller, hver gang det er kaldt renner nesa mi i hvert fall en hel dag etterpå. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Hvilken temperatur trenger en flaske brus for å fryse? Forutsetter da at den er uåpnet. Regner med det er litt under 0c siden den er under trykk. Vil det da være mulig at brusen fryser til is når du åpner den siden brusen er vesken er underkjølt? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 I alle fly er det sinnsykt med varslingssystemer så det skal godt gjøres å få et fly til å tippe over. Likevel, om du klarer det er du nesten dømt til å ikke klare å rette det opp igjen.. Om du prøver å loope med en 737 vet jeg at enten går man i bakken med halen først, ellers "Detter" flyet ned igjen med snuten først, bygger opp løft igjen og holder seg i luften, dog rimelig ubehagelig vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 står posten i ro i dag og i morgen? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg fant, jeg fant! Grahams nummer. Det er så stort at det ikke kan skrives i potens, men har sin egen notasjon, G. Om noen forstår dette, så er jo det flott: Haha! Så barnslig. Da lager jeg et nytt tall som heter Emomilol og har verdien GG ... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Men du må ha nytte av dette tallet i en matematisk sammenheng, så den går nok ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) står posten i ro i dag og i morgen? nei... post blir utlevert på nyttårsaften men ikke førstedag Endret 1. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Herregud! Nå kommer den lille fjotten for å si svaret, mens så viser det seg at han har skrevet feil binære tall, så det skulle bli "hurra", men ble hxxta Typisk brødre Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvor høyt må du falle før du dør? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Kommer an på hva du treffer og hvilken del av kroppen du treffer med, samt hvordan du faller, etc.! Finnes folk som har overlevd fall på flere tusen meter, selv om det mest relevante er høyden som trengs for å nå terminalhastighet. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Begynte bare og lure litt, men takk for svar Mens jeg er i gang så kan jeg spør om noe annet som lyder slik: Finnes det gjenferd? Sett noe på disse programmene Hjemsøkt o.l og selfølgelig er mye Fake men er noe av det ekte også? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Red.: Svaret blir vel varierende, skal ikke så mange høydemeter til for å dø hvis du tilfeldigvis detter på en kniv f.eks. --- Jeg er ikke overtroisk, så jeg velger å tro at det ikke finnes gjenferd før en kommer bort og hilser på meg. Gjenferd er som fenomen ganske abstrakt synes jeg - og programmer som h.h.v. "Åndenes Makt" blir litt for drøyt for min smak. Endret 1. januar 2008 av .Marcus Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Finnes det gjenferd? Nei. Gjenferd/spøkelser forutsetter at både menneskene og deres klær har en udødelig sjel som kan overleve døden. Ingen av "vitnene" har rapportert om nakne spøkelser, så dette betyr at også klærne deres går igjen, noe som selvsagt er svært usannsynlig. Fenomenet "sjel" er ikke påvist, alt tyder på at vår personlighet kun er et resultat av kjemiske og elektriske prosesser i hjernen vår og alle såkalte nær-døden-opplevelser kan skyldes f.eks midlertidig oksygenmangel i hjernen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Finnes det gjenferd? Nei. Gjenferd/spøkelser forutsetter at både menneskene og deres klær har en udødelig sjel som kan overleve døden. Ingen av "vitnene" har rapportert om nakne spøkelser, så dette betyr at også klærne deres går igjen, noe som selvsagt er svært usannsynlig. Fenomenet "sjel" er ikke påvist, alt tyder på at vår personlighet kun er et resultat av kjemiske og elektriske prosesser i hjernen vår og alle såkalte nær-døden-opplevelser kan skyldes f.eks midlertidig oksygenmangel i hjernen. Det er veldig feil av deg å komme med et kontant nei. Du kan nemlig umulig mene med sikkerhet at det absolutt ikke finnes noe slikt som gjenferd eller spøkelser. Jeg foreslår at du åpner deg opp litt mer for muligheten Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Hva er det som tar så mye plass i slike, når man får kjøpt andre musedongler som er så små? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Det er veldig feil av deg å komme med et kontant nei. Du kan nemlig umulig mene med sikkerhet at det absolutt ikke finnes noe slikt som gjenferd eller spøkelser. Jeg foreslår at du åpner deg opp litt mer for muligheten Det med sjel/spøkelser har rot i religion og er man ateist, kan man fint si at slikt er nonsense uten å være åpen til noe. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Det med sjel/spøkelser har rot i religion og er man ateist, kan man fint si at slikt er nonsense uten å være åpen til noe.Det å være ateist er å velge å ikke tro noe, det er ikke å velge å vite at ingenting er. Med andre ord vet man ikke noe mer om verdens mysterier om man er ateist. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Det her kan bil en eviglang diskusjon, kan dere ikke ta det i en annen del av forumet, for så og få tråden deres stengt iløpet av dagen? Så slipper vi at det skjer med den her Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Hehe, jeg skal ikke dra den lenger men apro få tråden stengt; jeg kan fint åpne den igjen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå