ⅵdar Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Av og til får jeg inntrykk av at halve Norge bærer stillingstittelen "Key Account Manager", men hva gjør de egentlig? En Key Account Manager (Bedre kjent som KAM) er en som går dybden på leveransene på outsourcingmiljø i en forretningsstrategisk sammenheng og kommuniserer på høyt nivå med tunge prosjekter. Jeg trodde dette var noe alle visste! Edit: überGoliath: Det var da en fryktelig enkel måte å si det på da! Endret 27. desember 2007 av premium Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Pleier å si ting på et språk folk forstår men kunne gjerne vifte med Porter-boka (eller oversette Wikipedia for den saks skyld) og ordlagt meg tyngere men ser ikke vitsen.. Endret 27. desember 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Eg skriv litt på særemnet mitt no, og skriv om ein forfattar i vår tid (førdt i 78). Kva tid kan ein seie han lev i? Kva tid lev VI i? =o Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 En Key Account Manager (Bedre kjent som KAM) er en som går dybden på leveransene på outsourcingmiljø i en forretningsstrategisk sammenheng og kommuniserer på høyt nivå med tunge prosjekter. En snedig ting jeg lurer på:Hvordan kommuniserer man med tunge prosjekter? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvorfor kommer jeg plutselig ikke inn på hw's prisguide-sider, da jeg gjorde det for 1 minutt siden? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ser du premium? Sånt skjer når man skal absolutt på liv og død gi tekstbokdefinisjoner Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Haha! Jeg skrev bare svada! :!: Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Eg skriv litt på særemnet mitt no, og skriv om ein forfattar i vår tid (førdt i 78). Kva tid kan ein seie han lev i? Kva tid lev VI i? =o I våre dager, samtiden, nåtiden, 21. århundre, 2000-tallet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Eg skriv litt på særemnet mitt no, og skriv om ein forfattar i vår tid (førdt i 78). Kva tid kan ein seie han lev i? Kva tid lev VI i? =o I våre dager, samtiden, nåtiden, 21. århundre, 2000-tallet. Så enkelt altså.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 hvorfor er det svarte streker oppe og nede på HD DVD filmer, når spilleren sender i 16:9 og skjermen er 16:9? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 du har nu væll zoom på tvn... ikke værre enn det:p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 du har nu væll zoom på tvn... ikke værre enn det:p nei, og mister man ikke kvalitet av det og blir ikke som det egentlig skal være. men jeg skjønner at det ikke går ann og gjøre noe med det, da det er i selve filmen, men hvorfro gjør de dette? det er jo helt teit.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 trur ikke du merker store forskjellen på kvaliteten på en hd dvd... har lurt litt selv på hvorfor de gjør det på denne måten.. helt idiotisk spør du meg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Da antar jeg at filmen faktisk ikke sendes i 16:9, men i 2.39:1. Du kan jo uansett ta en titt i menyen på spilleren og se om det er noen bokser som ikke er krysset ut. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kor varmt er det inni ei lyspære (kjem vel an på lyspæra, men lat oss seie ei vanleg 60W) ?? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fadese. Lokalavis skrev følgende sitat om en soldat: "Skal duppe løken når han kommer hjem". Artikkelen i VG handlet om en avis som beklaget at det var trykket. Hvis dette er så ille, er det ikke da tankefullt at 90 % av dem som har lest dette, leste det i VG? Er det ikke bare å gjøre saken enda verre, ved å også publisere de samme ordene i landets største avis? Nesten ingen hadde lest dette hadde det ikke vært for VG. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Altså det handlar om å tene pengar. VG fekk jo masse publisitet når dei publiserte det! Publisitet -> pengar, vg drit i om dei må henge ut ei lokalavis og ein stakkars soldat. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Da antar jeg at filmen faktisk ikke sendes i 16:9, men i 2.39:1. Du kan jo uansett ta en titt i menyen på spilleren og se om det er noen bokser som ikke er krysset ut. Jeg er enig med LarsP, høres ut som filmen er i "kinoformat", som er enda smalere enn widescreen Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kor varmt er det inni ei lyspære (kjem vel an på lyspæra, men lat oss seie ei vanleg 60W) ?? Wolfamtråden er på 3000° om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kor varmt er det inni ei lyspære (kjem vel an på lyspæra, men lat oss seie ei vanleg 60W) ?? Wolfamtråden er på 3000° om jeg husker rett. Burde ikke glasset smelte når tråden er på 3000 grader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå