Kakebakelate Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg lurer på en ting. Hvis man blir henrettet på denne måten: Hvis da hodet blir avkuttet slik at huet faller rett av, vil man da klare å leve så lenge at man vil få vondt av å slå huet i bakken? I teorien så skulle man det? For man dør da ikke konstant av å bli avkuttet huet på, det må da gå noen sekunder før man dør? Jeg tviler på at det vil gjøre vondt siden at ryggraden blir kutten og blir man vell ganske lam? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Om du i teorien skulle leve noen sekunder etterpå, noe jeg ser for meg er lite trolig så nei.Du føler ikke noe i en kroppsdel som ikke er "koblet" til kroppen. Om du hadde levd etterpå er det vel i halsen du hadde kjent det. Uansett så tror jeg du hadde besvimt på sekundet. Det er jo ikke nervene i hodet som blir avskåret, det er ned til kroppen. alt under hodet er jo bare indre kroppsdeler som tilfører hjernen næring og vedlikeholder kroppen? Og hvorfor skal men besvime av at man blir hallshugd? Jeg lurer på en ting. Hvis man blir henrettet på denne måten: Hvis da hodet blir avkuttet slik at huet faller rett av, vil man da klare å leve så lenge at man vil få vondt av å slå huet i bakken? I teorien så skulle man det? For man dør da ikke konstant av å bli avkuttet huet på, det må da gå noen sekunder før man dør? Jeg tviler på at det vil gjøre vondt siden at ryggraden blir kutten og blir man vell ganske lam? Nå tenker jeg ikke direkte på smerter, men på følelser, eller at man opplever at hodet faller i bakken. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Hvordan kan man oppleve det om man ikke har muligheten til å oppfatte følelser? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Det er jo i hodet alt skjer. som sagt, så er det under hodet bare nødvendige innvoller som holder kroppen igang. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Nå tenker jeg ikke direkte på smerter, men på følelser, eller at man opplever at hodet faller i bakken. Du tenker om personen rett og slett er bevisst etter at hodet er kuttet av? Nei, han dør nok med en gang ryggraden blir kuttet over. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Kan du forklare hvorfor? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Kan du forklare hvorfor? Lurte på dette selv egentlig, her er et bedre svar. Personen mister visst bevissthet etter 2-3 sekunder pga blodtap, og kan "leve" i 7 sekunder. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) It has often been reported that the eyes and mouths of people beheaded have shown signs of movement. It has been calculated that the human brain has enough oxygen stored for metabolism to persist about 7 seconds after the head is cut off. Endret 26. desember 2007 av Nrjey Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Men høner kan vel gå rundt i en periode etter at hodet er blitt fjernet fra kroppen? Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Oh god, får orgasme av slike personer. Fikk plutselig lysten av å gifte meg med Zeke. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Dette er en tråd hvor man kan spørre om ALT. Nei, kun snedige spørsmål. Oh god, får orgasme av slike personer. Fikk plutselig lysten av å gifte meg med Zeke. WTF? Edit: For å ikkje gå OT: Finnes det CD-er med 800 MB? Endret 26. desember 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Dette har vi dødstråden til. Er du dum eller? Jeg forstår at du ikke tåler trynet mitt etter at jeg debaterte deg i senk på religionsforumet, men prøv i det minste å nullstille deg i en ny debatt. Jeg tror sjelen forlater kroppen i dødsøyeblikket. Om man dør umiddelbart ved avkapping eller ikke har jeg ikke kunnskaper om. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Du debatterte meg ikke i senk nei, det kan alle se ved å lese trådene der vi har diskutert. Uansett, dette handler ikke om det, selv om det var en helt annen bruker jeg ikke kjente til ville jeg postet det samme. Poenget er at jeg ikke liker innlegg av den kaliberen der, som er totalt unødvendige, pluss at den som skriver dem, ofte tror de er bedre enn alle andre. Og jeg har aldri sett deg, så blir feil å si at jeg ikke hadde tålt trynet ditt. Men du mener sikkert at jeg er sur på deg, men nei. Vi har diskutert ja, men det betyr ikke at jeg ikke tåler trynet på deg! Selv om jeg hadde tapt alle diskusjonene og at du stod igjen med argumenter jeg ikke kunne motargumentere, så ville jeg fortsatt ikke vært forbanna. Jeg ser ingenting negativt med å ha diskusjoner, selv om vi har vidt forskjellige meninger. Og det var jo det siste du skriver i din post jeg mener gjør at den ikke passer inn i dødstråden. Uansett hva man tror skjer etter man dør, så er dette urelevant, siden vi snakker om hva som skjer før man dør. Endret 26. desember 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Du debatterte meg ikke i senk nei, det kan alle se ved å lese trådene der vi har diskutert. Uansett, dette handler ikke om det, selv om det var en helt annen bruker jeg ikke kjente til ville jeg postet det samme. Poenget er at jeg ikke liker innlegg av den kaliberen der, som er totalt unødvendige, pluss at den som skriver dem, ofte tror de er bedre enn alle andre. Og jeg har aldri sett deg, så blir feil å si at jeg ikke hadde tålt trynet ditt. Men du mener sikkert at jeg er sur på deg, men nei. Vi har diskutert ja, men det betyr ikke at jeg ikke tåler trynet på deg! Selv om jeg hadde tapt alle diskusjonene og at du stod igjen med argumenter jeg ikke kunne motargumentere, så ville jeg fortsatt ikke vært forbanna. Jeg ser ingenting negativt med å ha diskusjoner, selv om vi har vidt forskjellige meninger. Og det var jo det siste du skriver i din post jeg mener gjør at den ikke passer inn i dødstråden. Uansett hva man tror skjer etter man dør, så er dette urelevant, siden vi snakker om hva som skjer før man dør. Jeg tror ikke jeg er bedre enn andre. Jeg vet at alle mennesker er likeverdige. Jeg registerte bare at det er en tråd om drapsmetoder, og da er det jo like greit å poste der. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg tror du snakker om trådene om måter å dø på. De er uansett stengt etter flere reaksjoner fra brukerne, men det var det ikke sikkert du visste. Hvis det var det du mente, så forstår jeg heller det du skrev. Jeg trodde du mente tråden om hva som skjer etter man dør, det var derfor jeg syntes det ikke passet inn. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal søke så jeg skriver bare her... Men jeg sitter nå på finn reiser og lurer litt på å ta meg en tur til københavn, men det jeg lurer på er viss jeg bestiller tur/retur, er det bare til å trykke bestill så kommer billetene klart til at jeg kan reise eller må jeg søke etter tillatselse å masse piss... btw er 16 Danmark er Schengen-land, hvilket betyr at du ikke trenger pass for å reise til Danmark. Ellers er det vel bare toalettsaker og vettet du må sørge for å få i orden før du reiser til Danmark. Lykke til! (P.S. Pass kan være lurt å ta med til utlandet som legitimasjon selv om det ikke er obligatorisk. Men tror ikke det er så farlig hvis du bare skal til Danmark). Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Men høner kan vel gå rundt i en periode etter at hodet er blitt fjernet fra kroppen? Ja, men dette er berre refleksar. Sjølve høna er død, men nerver og shit i kroppen til høna går heilt amok. Det same kan du sjå hos dei fleste dyr. Om du avliv ei geit vil kroppen sprelle og "leve" ei stund etter sjølve avlivinga. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Finnes det CD-er med 800 MB? Ja edit: disse har 870 MB, men jeg har et par cd'er her med 800MB. edit2: leif Endret 26. desember 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Går det ann å flytte på spiserøret? Får når jeg tar tak i spiserøret så kjenner jeg at jeg kan flytte det litt. Så kan man ta et godt tak å rykke til alt man klarer og få det ut av posisjon, eller sitter det bom fast? Endret 26. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Når ble EF til EU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå