Kenny Bones Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har tenkt veldig på akkurat dette jeg også. Har en god del låter som er komponert delvis på dass, på bussen, når jeg går eller sykler. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvor mye veier ett gjennomsnittlig grovbrød? 8945589[/snapback] 750 gram står det bak på samtlige brødposer. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 hvorfor skal fluene absolutt inn i øret på en når man sover? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvor mye tjener man samlet gjennom hele førstegangstjenesteåret, minus colatillegget. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Er det noen som har tatt en hole in one i golf, uten at ballen har landet på plenen først og så trilla i hullet? Altså rett nedi koppen Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Hva er høyden og omkretsen (på midten) av en vanlig 33 cl ølboks? Eller hvilken som helst boks for den saks skyld Endret 26. juni 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvor lenge kan kylling filleer (antagelig leif ) holde seg i kjøleskapet før de blir dårlige, uåpnet? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor spyr man? 8950566[/snapback] For aa kjapt klare aa kvitte seg med farlige stoffer du har faatt i deg. Som oftest spyr man unoedvendig takket vaere virus eller ufarlige infeksjoner som lett kan gaa ut andre veien. Men om man faar i seg gift eller lignende er dette en meget vitkig refleks. Jeg synes i tillegg at dette er unoedvendig ubehagelig. Jeg ser ikke vitsen i at det er saa ubehagelig, da mange heller vil "holde igjen" enn aa faktisk kaste opp. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 For aa kjapt klare aa kvitte seg med farlige stoffer du har faatt i deg. Som oftest spyr man unoedvendig takket vaere virus eller ufarlige infeksjoner som lett kan gaa ut andre veien. Men om man faar i seg gift eller lignende er dette en meget vitkig refleks. Jeg synes i tillegg at dette er unoedvendig ubehagelig. Jeg ser ikke vitsen i at det er saa ubehagelig, da mange heller vil "holde igjen" enn aa faktisk kaste opp. 8950596[/snapback] Tenkte litt mer på hvorfor man spyr når man er bilsyk eller svimmel. De fleste farlige kjemikajer inneholder jo et brekk middel som får deg til å spy med en gang. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvis jeg skal velge en ny avatar, og tar en som ligger i samme mappe som den gamle, og trykker oppdater, kommer bare den gamle opp! AARRGGHH!! Hvorfor i helvet* skjer det hver jævl* gang?!?! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du må bare vente litt og refreshe skjermen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvis jeg skal velge en ny avatar, og tar en som ligger i samme mappe som den gamle, og trykker oppdater, kommer bare den gamle opp! AARRGGHH!! Hvorfor i helvet* skjer det hver jævl* gang?!?! 8951032[/snapback] Prøv å klikke Ctrl eller Alt pluss F5. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvordan funker en høytrykkspyler? Hvordan klarer den å ta den lave trykket som kommer ut av f.eks hageslangen og gjøre det om til vann med høyttrykk uten å måtte "lade" opp trykket hele tiden? ________ Hva funker mot mygg? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvordan funker en høytrykkspyler?Hvordan klarer den å ta den lave trykket som kommer ut av f.eks hageslangen og gjøre det om til vann med høyttrykk uten å måtte "lade" opp trykket hele tiden? Tynnere stråle skutt ut med høyere trykk Hva funker mot mygg? Flammekaster 8951732[/snapback] Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Bruktbilen og Cutthroat Bill, nå har dere spart meg for mange raseriutbrudd. Takk Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 hvorfor skal fluene absolutt inn i øret på en når man sover? 8949771[/snapback] I fjor sommer (mye mygg) fant jeg ut at de faktisk ikke alltid er inni øret, men bare surrer rundt i rommet. Siden man skal sove er det helt stille og man hører bare lyden av mygga, derfor føles det som om den er inni øret. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 tror tilogmed at ørevoksen er der for å holde udyr ute... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 er det sant at hvis man putter fingrene til en som sover i lunkent vann, så begynner den sovende å tisse? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 er det sant at hvis man putter fingrene til en som sover i lunkent vann, så begynner den sovende å tisse? 8952502[/snapback] Har hørt det samme, men ikke testet det enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå