Khaffner Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Vis legeme er pikk så eter vi pikken til Gud når vi har nattverd da? Jesus kanskje? *pirk* Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Kanskje vi skal gi oss med penis-snakket nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Vis legeme er pikk så eter vi pikken til Gud når vi har nattverd da? Jesus kanskje? *pirk* *pirk* ifølge de fleste kristendomsretningene så er gud, jesus og den hellige ånd samme ting Trinity, treenigheten eller trinitien. I hvordan situasjoner kan energi gå over til masse? Noen eksempler? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hvilken tidssone bruker dem på Nordpolen/sørpolen? Spesiellt nærmt den geografiske polen Er vel upraktisk å bruke forskjellige tidssoner for hver 10. km (hvis vi er nærmt polene da) Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hva ville skjedd på jorda dersom månen plutselig forsvant? Annet en at tidevannet hadde stoppet opp? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Øl som har vært fryst, og så tint igjen har jo en tendens til å miste noe av smaken. Forblir alkoholinnholdet den samme? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hvilken størrelse er et A4 ark? Altså om jeg skal gjøre om bilder slikt at de passer akuratt på et A4 ark... hva blir størrelsen jeg må sette på bildene... xxxx X xxx??? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 420 mm høyt og 297 mm bredt. eller 4961 pixler høyt og 3508 pixler bredt. (går ut ifra at pixlene har like stor størrelse uansett hvor stor skjermen er?) i alle fall disse tallene jeg får når jeg velger A4-størrelsen på photoshop. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hva ville skjedd på jorda dersom månen plutselig forsvant? Annet en at tidevannet hadde stoppet opp? Siden ingen ting hadde stabilisert jordens akse ville jorden snurret rundt tilfeldig (hadde naturligvis tatt ganske lang tid). Dvs ingen poler, ingen faste dager på 24 timer, klima-kaos etc. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) 420 mm høyt og 297 mm bredt. eller 4961 pixler høyt og 3508 pixler bredt. (går ut ifra at pixlene har like stor størrelse uansett hvor stor skjermen er?) i alle fall disse tallene jeg får når jeg velger A4-størrelsen på photoshop. Wikipedia sier at A4 er 210×297 mm. http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_216 Edit: Kan jo virke som at du har valgt A3? Endret 14. desember 2007 av TwinMOS Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Edit: Kan jo virke som at du har valgt A3? Aah, stemmer 297 mm høyt og 210 mm bredt. eller 3508 pixler høyt og 2480 pixler bredt. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Edit: Kan jo virke som at du har valgt A3? Aah, stemmer 297 mm høyt og 210 mm bredt. eller 3508 pixler høyt og 2480 pixler bredt. Det er ingen direkte sammenheng mellom oppløsningen man har på skjerm eller oppløsningen man har på papir, det kommer an på blant annet skriver/trykke-oppløsningen. Men de fleste program som kan skrive ut har muligheten til å skalere, så det burde ikke være noe problem så lenge man ikke har så fryktelig stort eller smått? Tallene du oppgir ser for øvrig ut til å stemme for en skriveroppløsning på 300 DPI (dots per inch). Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hva ville skjedd på jorda dersom månen plutselig forsvant? Annet en at tidevannet hadde stoppet opp? Siden ingen ting hadde stabilisert jordens akse ville jorden snurret rundt tilfeldig (hadde naturligvis tatt ganske lang tid). Dvs ingen poler, ingen faste dager på 24 timer, klima-kaos etc. Det du sier er altså at månen er grunnen til Jordas noenlunde stabile akse? Men vinkelforskjellen på Jordas ekvator og månens baneplan er jo omtrent 18°, så hvis månen hadde påvirkning på jordaksen burde vel jordaksen endres fra dagens 23,5° i forhold til jordbaneplanet til månebaneplanets vinkel i forhold til jordbaneplanet på 5,2°. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 1: hva betyr ordet asus og hva er opprinnelsen ? 2: min bestemor har nettopp fått slag, men hva er slag ? 3: jeg får knepp-sene, dette skjer pga jeg fryser på føttene om natten, men HVA skjer liksom inni låret når dette setter igang ? Dette er jo forferdelig vondt i flere dager etterpå. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jøss, e'kke tråden stengt ennå? Endret 14. desember 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor skulle den vært det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor skulle den vært det? Ja, hvorfor? Så lenge det finnes snedige ting å lure på, vil denne tråden bestå. (Det rimte jo! ) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Er alle stjernene vi ser på himmelen i Melkeveien? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Er alle stjernene vi ser på himmelen i Melkeveien? Nei, bare de planetene i vårt eget solsystem som er i melkeveien. Som Mars, Venus osv. De mest kjente kan du si Så, mitt spørsmål: hvordan i h****te formerer snegler seg?? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Er alle stjernene vi ser på himmelen i Melkeveien? Nei, bare de planetene i vårt eget solsystem som er i melkeveien. Som Mars, Venus osv. De mest kjente kan du si Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå