Olum Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Hvordan ser det egentlig ut på baksiden av en panteautomat? Jeg jobbet på Meny i arbeidsuka. Alle flaskene som gikk gjennom panteautomaten skled ut igjen på baksiden slik at de ble stående. Deretter stod de på et rullebånd til de kom til enden. Ved enden stod jeg og puttet flaskene manuelt ned i kasser. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Er leetspeek et eget språk? Nei, leetspeek er ikke et talespråk. Det er bare en kreativ form for skriftspråk/slang, det er ennå engelsk man snakker om. For øvrig er det litt morsomt å lese engelske Wikipedias pedantiske analysering av leetspeek-grammatikken synes jeg Jeg og bruttern min er uenige om dette ordet, kan noen forklare hva det betyr? Samfunnsperspektiv Jeg ville si at det betyr at man ser på et samfunn som en helhet, fremfor å se på individene som den består av. Vel, jeg vil anta at det er grunnet mangel på sukker i [lenge siden], noe som vil si at det da var sunt å spise sukker - som frukt og grønnsaker. Etterhvert ble vi i stand til å få tak i masse sukker. Dette smakte jo selvfølgelig godt grunnet sukkermangelen som var tidligere. Det kan også ha litt å gjøre med at sukker kvikker deg opp og gjør deg mer opplagt. Derfor får man typisk sukker-sug når man er sliten/nedenfor. Men det er uansett kke lurt å basere seg på sukker for å få sine "kicks", fordi virkningen er veldig kortvarig, og har andre usunne bivirkninger. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 I en vanlig panteautomat? Er så overbevist om at de kommer til å knuse når de faller ned på den andre siden at jeg nesten ikke tørr å gjøre det. Men herregud da mann, tør du ikke pante glass-cola flasker heller? Har aldri drukket fra glass cola-flasker som jeg har pantet selv i ettertid. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 I en vanlig panteautomat? Er så overbevist om at de kommer til å knuse når de faller ned på den andre siden at jeg nesten ikke tørr å gjøre det. Ja, i vanlig panteautomat. Slike panteautomater skiller forøvrig automatisk ut bokser og engangsflasker og knuser de i en egen beholder, kun resirkulerbare flasker blir kjørt på tranportbånd inn på bakrommet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 hva er de 12 delene av livet til de gamle egypterne? på discovery channel snakket de om tallet 13 og nevnte det med egypterne. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor bruker iPod strøm selv når den er skrudd av? Bump + Hva er den laveste standard kroppstemperaturen ett menneske kan ha? Altså standard vil si, normalt har de fleste 37 grader celcius men andre har lavere, hva er det laveste man kan ha? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor bruker iPod strøm selv når den er skrudd av? 1. Trenger strøm til klokken (minimalt strømforbruk da) 2. I begynnelsen ligger den i dvale, sånn at den skal kunne starte opp nesten med engang Er sikkert flere ting, men disse er de jeg vet om. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg ville si at det betyr at man ser på et samfunn som en helhet, fremfor å se på individene som den består av. TAKK! Samme mener jeg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Når man oppretter nye tråder her på forumet, så registreres ikke alltid visningene den første tiden. Hvorfor er det slik? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor bruker iPod strøm selv når den er skrudd av? Bump + Hva er den laveste standard kroppstemperaturen ett menneske kan ha? Altså standard vil si, normalt har de fleste 37 grader celcius men andre har lavere, hva er det laveste man kan ha? Jeg har 36 når jeg er helt frisk. Har ikke hørt om noen som har lavere. Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Vet noen her hvorfor menn av utenlandsk opprinnelse har større legemer? Har de det? Ja. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Vet noen her hvorfor menn av utenlandsk opprinnelse har større legemer? Har de det? Ja. Kilder? Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Vet noen her hvorfor menn av utenlandsk opprinnelse har større legemer? Har de det? Ja. Kilder? Nei, men det er fakta. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Vet noen her hvorfor menn av utenlandsk opprinnelse har større legemer? Har de det? Ja. Kilder? Nei, men det er fakta. Jeg har lengre legeme enn alle andre på forumet til sammen, det er sant fordi det er fakta! Seriøst: Jeg tar ikke det for god fisk så lenge ikke noen kan peke til statistikk/kildereferanser på dette. Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Bevis at menn av utenlandsk opprinnelse har store lepper! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Vet noen her hvorfor menn av utenlandsk opprinnelse har større legemer? Har de det? Ja. Kilder? Nei, men det er fakta. Feil! Link To date, there has been no conclusive study linking penis size and race. Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 http://www.kk.no/php/art.php?id=499609 Bevis Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Legeme? Det er vel kroppen som menes da? Lenke til kommentar
Kakestykke Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Legeme? Det er vel kroppen som menes da? pikk Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Vet noen her hvorfor menn av utenlandsk opprinnelse har større legemer? Du sier utenlandske menn. Det finnes ca 200 typer utenlandske arter av menn. http://www.kk.no/php/art.php?id=499609 Bevis Fakta. Disse mennene har større og kraftigere utstyr. En studie av asiatiske og afrikanske menn, viser at mens asiatene i snitt har en maksstørrelse på 13 centimeter, så kan den afrikanske manndommen bli oppimot 20 centimeter lang. Se på hva som faktisk blir sagt her. Asiater har i snitt en maksstørrelse, hva betyr det? Enten så snakker vi om gjennomsnitt eller maksstørrelse. Maks snitt er ikke noe mer enn snitt. Finnes det da ingen asiatere med mer enn 13? Videre så kan afrikanske bli oppimot 20 cm. Er det maks eller er det snitt. Eller kan afrikanske også ha større enn 20. Og helt ærlig, til og med wiki har mer kred som kilde enn kk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå