Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette kan eg sikkert lett finne svaret på google-wise, men sidan det er ein "snedig ting"....

 

Kva er det som skjer når foten eller armen søv?

Kroppsdelen får for lite blod, og går over i powersaving mode. Når kroppsdelen får blod igjen, så vil nervene gå i høygir og du får en prikkete og ubehagelig følelse.

Lenke til kommentar
Skulle bare se om jeg fikk noen "nei"-svar her. Det ville jo vært artig.

Denne tråden er til å finne svar på "snedige ting du lurer på". Ikke til å prøve å liste ut feil svar av andre så du kan prøve å bevise din egen intelligens. Den typen oppførsel synes jeg rett og slett er forkastelig, og jeg anbefaler deg å legge deg av med den umiddelbart.

 

 

Angående ketchupen: Selv om en undersøkelse konkluderer med at ketchup reduserer kolesterol betyr det ikke nødvendigvis at ketchup er sunt. Man trenger flere undersøkelser med fokus på forskjellige ting for å dra den konklusjonen.

Lenke til kommentar
Skulle bare se om jeg fikk noen "nei"-svar her. Det ville jo vært artig.

Denne tråden er til å finne svar på "snedige ting du lurer på". Ikke til å prøve å liste ut feil svar av andre så du kan prøve å bevise din egen intelligens.

 

Intelligens og intelligens, han oppdaget en vg artikkel om ketchup..

Må jo bruke vg til det det er verdt, nemlig å fremheve seg selv og gi uttrykk for å vite mer enn man ikke gjør.

Lenke til kommentar
Er det mulig å pante disse glassflaskene til Dahls julebrus?

 

Har du betalt pant? Har de pant-merket?

 

Hvis ja, så er samtlige utsalgssteder som fører flasker pålagt å ta inn flaskene.

Du kan ikke selge flasker uten å måtte ta de inn igjen.

 

Nå har de jo klart å søle ut en liten klatt med olje der ute i havgapet, og alle naturvernere gleder seg over all sytinga de kan rettferdiggjøre. Spørsmål: Går det an å sette fyr på råolje, og vil ikke det være en bedre løsning enn å la det gli til lands?

 

Brenner ikke olje ganske sakte?

Olje kan vaskes vekk, brennende olje...

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg betalte pant for de. Men det står jo på prisene på diverse butikker at det er 6,99 + pant eller noe sånt. Og så står det jo at det er 1 krone for pant på flasken. Det står ikke som på de nye flaskene, men som bare tekst.

 

I så fall hvis det er mulig. Er det bare å sende den gjennom panteautomaten på butikken?

Lenke til kommentar
Nå har de jo klart å søle ut en liten klatt med olje der ute i havgapet, og alle naturvernere gleder seg over all sytinga de kan rettferdiggjøre. Spørsmål: Går det an å sette fyr på råolje, og vil ikke det være en bedre løsning enn å la det gli til lands?

Det er nok altfor vått til at det vil brenne så lenge det er ute i havet uansett.

Lenke til kommentar
Skulle bare se om jeg fikk noen "nei"-svar her. Det ville jo vært artig.

Denne tråden er til å finne svar på "snedige ting du lurer på". Ikke til å prøve å liste ut feil svar av andre så du kan prøve å bevise din egen intelligens. Den typen oppførsel synes jeg rett og slett er forkastelig, og jeg anbefaler deg å legge deg av med den umiddelbart.

 

 

Angående ketchupen: Selv om en undersøkelse konkluderer med at ketchup reduserer kolesterol betyr det ikke nødvendigvis at ketchup er sunt. Man trenger flere undersøkelser med fokus på forskjellige ting for å dra den konklusjonen.

 

Det er ikke for å bevise egen intelligens, da! Gid! Det har ingenting med intelligens å gjøre, men kunnskap. To forskjellige ting.

 

Hvorfor har afrikanere større peniser?

Endret av Kakestykke
Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg betalte pant for de. Men det står jo på prisene på diverse butikker at det er 6,99 + pant eller noe sånt. Og så står det jo at det er 1 krone for pant på flasken. Det står ikke som på de nye flaskene, men som bare tekst.

 

I så fall hvis det er mulig. Er det bare å sende den gjennom panteautomaten på butikken?

 

Har de solgt det så skal de ta imot også. Så ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...